اهداء ۱۰۰ مورد جهیزیه به زوج‌های مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 100 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این اداره اهداء شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در مراسم اهداء ۱۰ مورد جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این اداره، گفت: کمیته امداد به‌منظور نهادینه شدن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و به‌خصوص در بین مددجویان به فرزندان در شرف ازدواج آنان کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اهداء ۱۰ مورد جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت، تصریح کرد: ارزش هر جهیزیه ۱۵ میلیون تومان است که با مشارکت خیران، سپاه پاسداران، خیریه‌ها و مشارکت بستگان، به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.
حیدری با اعلام اینکه هدیه به داماد پرداختی این نهاد به مددجویان، به‌صورت وام قرض‌الحسنه تا سقف ده میلیون تومان و جهیزیه به‌صورت نقد یا کالا از هفت‌تا ۱۵ میلیون تومان است، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ مورد جهیزیه و هدیه به داماد بااعتبار بیش از یک میلیارد تومان به نوعروسان و نو دامادهای مددجو اهداء شده است.
وی بابیان اینکه نوعروسان قبل از دریافت جهیزیه با شرکت در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای، آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج را فراگرفته‌اند، گفت: کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ابتدای سال جاری نیز بیش از ۲۰ نوعروس مطلقه را با مشاوره و راهنمایی تشویق به ازدواج مجدد شده و تشکیل خانواده داده‌اند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در ادامه، از گازکشی برای خانواده‌های نیازمند روستایی خبر داد و گفت: برای خانه‌هایی که تازه برای آنان انشعاب گاز کشیده شده است، ۲۵۰ عدد بخاری گازی توزیع‌شده که ارزش هرکدام بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.