برنامه های معارفی صدا و سیما عامل غنای فرهنگی جامعه 
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استمرار تولید برنامه‌های معارفی و مذهبی موجب آگاهی بخشی، ترویج معنویت و غنای فرهنگی جامعه می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در آیین تجلیل از مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و برنامه سازان برنامه تلویزیونی نسیم بهشت شبکه دنا گفت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان متناسب با آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

آیت الله سیدنصیرحسینی افزود: آمیختگی تولیدات شبکه استانی دنا تحسین علاقمندان به معارف و آموزه‌های دینی را به همراه داشته است.
وی با تبریک به تهیه کنندگان و عوامل تولید برنامه نسیم بهشت برای کسب مقام برتر تولیدات سیمای جمهوری اسلامی، به ظرفیت‌های دینی و علاقمندی مردم استان به معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: استمرار چنین برنامه‌هایی برای آگاهی بخشی، ترویج معنویت و غنای فرهنگی جامعه مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان کسب رتبه‌های برتر این شبکه در بین شبکه‌های استانی و تولید برنامه‌های فاخر و ارزشمند در دو سال اخیر را یاد آور شد و اضافه کرد: نگاه بلند برنامه سازان شبکه استانی دنا به حوزه فرهنگ ستودنی است.
وی  به هجمه‌های لحظه به لحظه دشمنان علیه ارزش‌ها و خنثی سازی این توطئه‌ها توسط رسانه ملی اشاره کرد و گفت: رویکرد صدا و سیما در مراقبت از دستاورد‌های فرهنگی انقلاب نتیجه بخش بوده است.
در این آیین مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان هم با اشاره به اهمیت حوزه معارف، تمرکزِ برنامه سازان این شبکه بر مباحث اخلاقی و دینی را یاد آور شد و گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، دین و اخلاق همواره به عنوان پشتوانه تولیدات در بخش‌های مختلف مورد توجه برنامه سازان صدا و سیما بوده است.
رئوف استمرار تولیدِ برنامه‌هایی مانند نسیم بهشت را یک ضرورت فرهنگی دانست و افزود: با تکیه بر ظرفیت‌هایی مانند نخبگان و صاحب نظران، وجود چهره ها‌ی دینی، بقاع متبرکه و علاقمندی مردم به این حوزه ها، تولید و پخش این برنامه‌ها ادامه دارد.
وی به کسب رتبه‌ی برتر برنامه تلویزیونی نسیم بهشت اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانشگاهی و حوزوی به غنای این برنامه تلویزیونی کمک کرده به طوری که مورد استقبال شبکه‌های سراسری نیز قرار گرفته است.
رئوف به سایر موفقیت‌های شبکه استانی دنا هم اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ردیف سه مرکز برتر در بین مراکز سازمان صدا و سیما در سال جاری فرصت بیشتری را برای استمرار بخشیدن به تولیدات فاخر ایجاد کرده است.
در پایان این آیین با اهدا لوح سپاس از دست اندرکاران برنامه‌ی تلویزیونی نسیم بهشت قدردانی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.