تیم برتر مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مرحله ‌نهایی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز ، سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مرحله نهایی این مسابقات گفت: مرحله ‌نهایی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به همت معاونت فرهنگی واحد کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۲۶ آذر ماه با برتری تیم “رمز و راز” از دانشگاه های آزاد و علوم پزشکی یاسوج پایان یافت.

وی افزود: این مرحله از مسابقات بین دو تیم “راز و رمز” از دانشگاه آزاد و علوم پزشکی یاسوج و “ندای صلح” از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دانشگاه یاسوج با گزاره “برگزاری مناظره‌های تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات، انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل کرده است ” به‌صورت مجازی برگزار و با رأی داوران، تیم ” راز و رمز ” به عنوان تیم برتر انتخاب و به مرحله منطقه ای این مسابقات راه یافت.

کاظمی اظهارکرد: نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰ آذر ماه امسال با حضور ۸ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان بصورت مجازی برگزار شد.

گفتنی است که به تیم های اول تا سوم جوایزی نقدی اهدا خواهد شد و تیم برتر مجوز شرکت در مرحله مسابقات مناظره منطقه‌ای، را دریافت می‌کنند و به مسابقات منطقه ای اعزام می شود.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.