۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

۱۵ نفر از کارشناس شبانه روز در قالب سه تیم برمکان های گردشگری، رفاهی و پذیرایی در کهگیلویه و بویراحمد نظارت دارند. . . . به گزارش پیوارنیوز، سرپرستمیراثفرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه ۱۵ نفر از کارشناسان این اداره کل به طور شبانه روز در قالب سه تیم برمکان های گردشگری، رفاهی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

۱۵ نفر از کارشناس شبانه روز در قالب سه تیم برمکان های گردشگری، رفاهی و پذیرایی در کهگیلویه و بویراحمد نظارت دارند.

.

.

.

نظارت شبانه روزی کارشناسان بر اماکن گردشگری، رفاهی و پذیرایی استانبه گزارش پیوارنیوز، سرپرستمیراثفرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه ۱۵ نفر از کارشناسان این اداره کل به طور شبانه روز در قالب سه تیم برمکان های گردشگری، رفاهی و پذیرایی استان نظارت دارند گفت: ۶۰ واحد پذیرای بین راهی متخلف در نظارت های تیم بازرسی این اداره کل در استان پلمپ شد.

مجید صفایی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع و انتشار بیماری کرونا در سطح استان، تیم های نظارت بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش فعال شده اند و با متخلفان به صورت جدی برخورد می کنند.

وی گفت: نظارت ها به صورت مشترک با دستگاه های دیگر از جمله بهداشت و درمان استان، حمل و نقل جاده ای و صنعت،معدن و تجارت صورت می گیرد.

صفایی ابراز داشت: این واحد های پذیرایی متخلف در جاده های ارتباطی یاسوج به اصفهان، یاسوج به شیراز و بابامیدان به یاسوج شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: نظارت های تیم بازرسی این اداره کل تا پایان خدمات سفر در تمام شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.