به قلم سیدسجادبلادی نژاد/دکتر ریحان محمدپور، حفظ حرمتها و اخلاق مداری را فدای سیاست نمی کند
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کارزارِ انتخابات در این دوره زودتر از گذشته افکار عمومی را به خود مشغول کرده است. حضور چهره هایِ نام آشنا در سیاست و البته ورود کاندیداهای جوان، انتخابات آتی را متمایز از گذشته کرده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز؛دکتر حاج ریحان محمدپور از شاخص ترین چهره های جوان در این دوره است.

دکتر محمدپور در ابتدای ورود با ارائه برنامه های مدون و معرفی خودش و سوابق موفق کاریش و با حفظ حرمت همه رقبا به تدریج به غنایِ سبد آرایش افزود، تا جایی که حوزهٔ نفوذ ایشان از محدودهٔ باشت و طوایفِ تابعهٔ آن فراتر رفته است و حضور پررنگ و استقبال طوایف ترک و مردم شهرستان گچساران، مؤیدِ کثرتِ آرایِ دکتر محمدپور در این دو شهرستان است.

به نظر می رسد دیدارهای چهره به چهره و رفتار نیک و بامتانتِ جناب آقای دکتر محمدپور با مردم و پاسخهایِ شفاف و صادقانهٔ ایشان به سؤالات و مطالبات مطروحه، نقشِ به غایت مهمی در این فرایندِ جلبِ آرا دارد.

آوردگاهِ انتخابات، آزمونی تعیین کننده برای اخلاق مداری خواهد بود. در همین راستا از دیدگاهِ دکتر محمدپور آنچه که در این عرصه بسیار مهم به نظر می رسد حفظ کرامت و احترام به سایر کاندیداها و رقبای انتخاباتی است.

از نگاهِ دکتر محمدپور همه کاندیداهای انتخاباتی دارای شأن و منزلتِ ویژه ای هستند و پرهیز از تخریبِ رقبا و تلاش سالم برای حضور در عرصهٔ انتخابات از وظایف ذاتی همه کاندیداهای این دوره است.

پروسهٔ انتخابات برای انتخابِ یک کاندیدایِ اصلح و شایسته است و حق همه کاندیداها برای فعالیت و ارائه برنامه های خود در چهارچوب قانون محفوظ است. دکتر محمدپور هم به این مهم اعتقاد قلبی دارند و قانون مداری و حفظ شئوناتِ اخلاقی را از اُلویتهایِ فعالیتهای خود می داند و در عمل نیز مواردِ مذکور را اِثبات کرده اند.

مردمی که در انتخابات شرکت می کنند هم از جمله مسائلی است که برای آقای دکتر محمدپور بسیار حائزِ اهمیت است. به زعمِ ایشان مردمی که به کاندیداهای مخالف رأی می دهند هم دارای حقِ انتخاب هستند و احترام به حق رأیِ آنها در مدارِ قانون از الزاماتِ انتخابات سالم است.

امید است در انتخابات آتی، شاهدِ موجِ حضور مردم توأم با حفظِ آرامش در جامعه باشیم.

«ســـید سجاد بلادی نژاد»

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.