۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد ۲۷ نفر اعلام شد.   به گزارش پیوارنیوز، سخنگوی وزرات بهداشت و درمان با بیان اینکه تا به امروز ۲۵ اسفند در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا آزمایش گرفته شده است گفت: متاسفانه تست ۲۷ بیمار بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مثبت […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد ۲۷ نفر اعلام شد.

 

شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد ۲۷ نفربه گزارش پیوارنیوز، سخنگوی وزرات بهداشت و درمان با بیان اینکه تا به امروز ۲۵ اسفند در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا آزمایش گرفته شده است گفت: متاسفانه تست ۲۷ بیمار بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مثبت اعلام شد.

دکتر جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۵۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.
جهانپور اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در تهران: ۲۵۱، قم: ۸۴، گیلان: ۴۳، اصفهان: ۱۲۶، البرز: ۶۷، مازندران: ۷۲، مرکزی: ۰، قزوین: ۲۲، سمنان: ۴۱، گلستان: ۲۵، خراسان رضوی: ۱۴۳، فارس: ۹، لرستان: ۵۲، آذربایجان شرقی: ۳۶، خوزستان: ۳۲، یزد: ۳۶، زنجان: ۳۲، کردستان: ۲۷، اردبیل: ۰، کرمانشاه: ۱۳، کرمان: ۷، همدان: ۱۱، سیستان و بلوچستان: ۶، هرمزگان: ۷، خراسان جنوبی: ۱۸، خراسان شمالی: ۶، چهارمحال و بختیاری: ۰، ایلام: ۱۸، آذربایجان غربی: ۱۸، کهگیلویه و بویراحمد: ۱، بوشهر ۶ به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده اند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.