تقدیر وزیر نیرو از شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد/ در آب جزو استان‌های خوب کشور هستیم
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
جلسه قدردانی از شرکت های فعال آب و برق در پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ وزیر نیرو در ابتدای این همایش گفت: ما در دو شرایط هم ترسالی و هم خشکسالی آب و برق کشور را مدیریت کردیم، در این شرایط باید هم مطمئن می‌شدیم آب و برق مصرفی دچار نقصانی نمیشود و هم بعنوان زیرساختی ترین لازمه های توسعه ای و صنعت، نیازهای تولید را پاسخ می‌دادیم.

وزیر نیرو گفت: پویش الف_ب_ایران نشان داد در شرایطی که دشمنان سعی در القای این مفهوم که تحریم ها، ایران را به کشوری با شرایط روزمرگی تبدیل کرده، می توان چرخ‌های توسعه و آبادانی را قوی تر از گذشته به حرکت درآود. ما در سال ۱۳۹۸ در عرض ۶ ماه قریب به ۲۲۷ پروژه صنعت آب و برق با مبلغی بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان را عملیاتی کردیم و این عدد را برای امسال به ۲۵۰ پروژه با اعتباری فراتر از ۵۰ هزار میلیارد تومان رسانیدم.
وزیر نیرو ضمن تشکر از استان هایی که در این پویش پروژه داشتند، گفت: سال جاری با تکیه بر توان همکارانمان با اطمینانی بیشتر وارد فضای اصلاح الگوی مصرف و نوین سازی روند ارائه خدمات در قالب ۵۰ پروژه ساز و کاری شدیم. در نهایت این پویش مهم‌ترین دستاوردش تکیه بیشتر به ظرفیت ها و توانمندی هایمان از جمله نیروی انسانی با ارزش‌مان بود.
در این مراسم شهابی نسب؛ سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ضمن اعلام حمایت جدی از مجموعه های وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد،گفت: در ۴۰ سال اخیر شاهد پیشرفت های قابل توجهی در زمینه دسترسی مردم به آب و برق بودیم. هرجایی ممکن بوده هم برق رفته و هم آب.
شهابی نسب گفت: مجموعه آب و برق استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارند و البته با ظرفیت های خوبی که در استان داریم انتظار اینست همه ما دست به دست هم از منابع خدادادی در زمینه بهبود توسعه و حتی صادرات به کشورهای همسایه بهره ببریم.
وی گفت: حمایت های ما از مجموعه‌های وزارت نیرو در استان همچنان پابرجاست و کما فی السابق در خدمت شرکت های تابعه وزارت نیرو ‌در استان خواهیم بود.

در ادامه مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات پویش آبادانی الف_ب_ایران در استان گفت: شرکت آب و فاضلاب ۹ پروژه آبرسانی، ۱ پروژه فاضلاب و یک تصفیه خانه آب را در قالب این پویش افتتاح و در دست اجرا دارد.
فیض اله پاسره گفت: ۱۱۱ میلیارد تومان هزینه این طرح ها شده است که بخشی از آنها در سال ۹۸ وارد چرخه بهره‌برداری شد.

پاسره افزود: این پروژه ها نتیجه تلاش همکاران ما و البته همکاری ارزشمند مجموعه های همکار در شرکت های آب منطقه‌ای و توزیع برق، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده است و ادامه کار نیز با مشارکت همه ما ممکن است.

در پایان این مراسم از شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی از شرکت های فعال در پویش الف_ب_ایران تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.