پیام تبریک رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان بویراحمدبه مناسبت هفته سوادآموزی
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان بویراحمد در پیامی هفته سواد آموزی را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز متن پیام تبریک اسکندراحمدی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
نهضت سوادآموزی نهضت دینى و یک وظیفه‏  اسلامى است.
رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)

آغاز نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) در ۷ دی ماه ۱۳۵۸، حرکتی عظیم و جهادی برای مبارزه با محرومیت‌های فرهنگی و حل مشکل بیسوادی در جامعه بود و ما در مجموعه آموزش و پرورش مفتخریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای بهبود وضعیت سواد آموزی و فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته و سهمی در این آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
امــروزه سواد ماندگارتـرین میراث بشریت است که با تکیه بر آن می توان یک جامعه را در مســیر دانایی، خودباوری، تعالی و پیشرفت هدایت کرد.

نخستین فرمان خداوند در آخرین کتاب آسمانی نیز امر به خواندن است، چرا که آموختن و گسترش تعلیم و آمـوزش در بین افراد بی‌سواد و کم‌سواد، بسترساز توسعه همه جانبه در یک کشور را فراهم می کند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی بە همە تلاشگران و فعالان این عرصە پرامید، جادارد به همه دست اندرکاران اعم از مسئولین استانی و مسئولین سوادآموزی در سراسر استان و خصوصا مربیان گرانقدر و همکاران عزیز این ایام را تبریک عرض نمایم و  برای همە آنان موفقیت روزافزون، عزت و سربلندی در سایە توجهات خداوند رحمان آرزو می‌نمایم.

اسکندراحمدی

رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.