اگر مربی بارسلونا هم باشم به خاطر مردم شهرم استعفا می دهم/مصمم شدن برای ورود به شورای شهریاسوج
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱:۲۱
مربی فوتبال یاسوجی لیگ کشورآذربایجان درگفت وگوی اختصاصی باپیوارنیوز؛ مربی یاسوجی شاغل در لیگ کشور آذربایجان در گفت و گوی اختصاصی باپیوارنیوز از کاندیدا شدن خود برای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز؛ حمید کرمی کالوس مدیر فنی یاسوجی تیم اتحاد آذربایجان که برای چند روزی به یاسوج بازگشته است در گفت و گویی اختصاصی با پایگاه خبری پیوارنیوز از تصمیم خود برای نامزد شدن در انتخابات شورای اسلامی این شهر خبر داد.

کرمی در این گفت و گو به چگونگی ورود خود به دنیای مربیگری فوتبال پرداخت و گفت: در سن ۱۸سالگی عضو تیم پایه های سپاهان اصفهان بودم که دچار آسیب دیدگی شدید شدم و بعد از آن دیگر نتوانستم فوتبال بازی کنم.و از آن جایی که به فوتبال علاقه زیادی داشتم فعالیت خود را از همان سن در زمینه مربیگری فوتبال آغاز کردم.

وی از سابقه خود در فوتبال حرفه ای بواسطه سالها حضور درلیگ های کشوری وهمکاری با مربیان بزرگی چون عباس سرخاب بازیکن اسبق استقلال تهران و تیم ملی،عباس چمنیان سرمربی تیم های ملی جوانان ونوجوانان کشور وسرمربیگری در تیم های نفت امیدیه،زاگرس یاسوج و شهدا شهرکرد نام برد.

کرمی گفت: فعالیت خود در خارج از ایران را با عباس سرخاب در کشور عمان تیم فوتبال جعلان شروع کردم و بتازگی نیز همکاری با بهنام سراج بازیکن اسبق تیم ملی وپرسپولیس تهران در کشور آذربایجان شروع کرده ام.

این مربی با دانش فوتبال راجع به تحصیلات آکادمیک خود گفت:بنده کارشناس فن آوری اطلاعات،کارشناس ارشد مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی و هم اکنون نیز دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی در سازمانها هستم.

وی گفت: من مدتی در یکی از تیم های کشور عمان مشغول به مربیگری بودم و اکنون نیز در تیم اتحاد آذربایجان به عنوان مدیر فنی مشغول به فعالیت هستم.

این مربی فوتبال هم استانی به مشکلات ورزش در استان و شهر یاسوج گریزی زد و گفت: مقصر اصلی مرگ هوادار یاسوجی فوتبال افرادی هستند که در شهرداری و شورای شهر یاسوج با احیای تیم شهرداری یاسوج مخالفت می کنند.

کرمی گفت:شید اگر تیم فوتبال این شهر فعالیت داشت و در لیگ کشور حضور داشت هیجانی که این شخص فقط برای تیم پرسپولیس تخلیه می کرد با هیجان تیم فوتبال شهرداری یاسوج تقسیم شد و تعادلی بین آن ها به وجود می آمد و این خانواده دچار مصیبت نمی شدند.

دلیل اصلی انجام نشدن این کار می تواند عدم اجرای مصوبه شورای شهر باشد که به تایید کمیسیون تطبیق هم رسیده است.

مردم یاسوج عاشق تیم فوتبال شهرداری بودند

این مربی فوتبال اذعان داشت: مردم عاشق تیم فوتبال شهرداری یاسوج بودند و جوانان به جای پرسه زدن در کافه ها تمرینات این تیم را تماشا می کردند.در آن زمان کمتر کسی اهمیتی برای استقلال و پرسپولیس قائل بود و همه از تیم شهرداری حمایت و طرفداری می کردند.ضمن این که شور و نشاط خاصی در مرکز استان و سایر مناطق به وجود آورده بود.

کرمی در این گفت و گو از نحوه شکل گیری تیم فوتبال شهرداری یاسوج را تشریح کرد و گفت:زمانی که آقای دامیده به عنوان مدیر کل تربیت بدنی استان انتخاب شد یکی از وعده های خود را ایجاد یک تیم فوتبال برای استان اعلام کرد.

وی افزود: در آن زمان من که کارمند تربیت بدنی بودم چندین بار از آقای دامیده خواستم که وعده خود را عملی کند و یک تیم فوتبال برای استان محیا سازد. دامیده نیز که قبل از از حضور در اداره کل تربیت بدنی استان رئیس هیئت فوتبال بود ارتباط خوبی با کفاشیان رئیس فدراسیون داشت این موضوع را پیگیری کرد.

 

نامه نماینده وقت بویراحمد و دنا به رئیس جمهور

کرمی در ادامه گفت: با وجود پیگیری های انجام شده رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با این موضوع مخالفت می‌کرد. اینبار از طریق نماینده مجلس آقای هدایت خواه وارد شدیم و ایشان نامه برای احمدی نژاد رئیس جمهور وقت نوشت. و از ایشان خواست تا برای استان های محروم چون سیستان و بلوچستان ایلام و کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای در لیگ های کشوری در نظر بگیرد.

همین نامه باعث شد که رئیس جمهور به رئیس سازمان تربیت بدنی دستور دهد که سهمی برای ۷ استان معلوم در نظر بگیرد و یکی از آن استان ها کهگیلویه و بویراحمد بود.

سهمیه تیم فوتبال و استقبال محمد بهرامی شهردار وقت یاسوج

بعد از اختصاص سهمیه به استان حالا وقت این بود که ببین چه کسی می تواند این تیم را مهیا کند. در بین کسانی که برای برپایی این تیم با آنها صحبت شد فقط محمد بهرامی بود که از این پیشنهاد استقبال کرده و گفت: من خودم نیز دنبال چنین کاری بودم چون از جنس فوتبال هستم.

بعد از موافقت شهردار وقت یاسوج این موضوع در شورای شهر مطرح و با حمایت اکثریت اعضا به خصوص آقای دهراب پور با تشکیل تیم فوتبال شهرداری یاسوج موافقت شد.

با تشکیل این تیم و حمایت های محمد بهرامی ورزش و فوتبال در شهر یاسوج روی ریل پیشرفت قرار گرفت. بعد از دوران محمد بهرامی آقای نگین تاجی حمایت خوبی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج داشت ولی در زمان تصدی گری آقای جاوید برخی از اعضای شورای شهر مخالفت شدیدی با تیم فوتبال و کلاً ورزش در شهرداری یاسوج داشتند و باعث انحلال این تیم شدند.

کرمی اذعان داشت: حوزه تخصصی من فوتبال، ورزش و گردشگری ورزشی است و در این زمین هم پیشنهاداتی همچون ایجاد یک کمپ تمرینی مجهز در پارک جنگلی یاسوج با توجه به ارتفاع مناسب و آب و هوای بسیار خوب داشتم که اگر بعضی افراد می گذاشتند این طرح اجرا شود یاسوج به قطب توریسم ورزشی یاسوج در خاورمیانه تبدیل می شد.

 

جذب سرمایه گذار عمانی برای کمپ تمرینی مجهز در یاسوج

سال گذشته زمانی که در عمان مربیگری میکردم یک سرمایه گذار برای ایجاد این طرح به شهرداری یاسوج معرفی کردم که با پیشنهاد سود ۷۰ درصد برای شهرداری و تامین کامل هزینه های ساخت این کمپ آمده بود اما متاسفانه در شورا با این پیشنهاد موافقت نشد.

 

مصمم شدن برای ورود به شورای شهر یاسوج

بعد از عدم موافقت شورا با پیشنهاد سرمایه گذار عمانی تصمیم گرفتم که خود به این شورا ورود پیدا کرده برنامه هایی که دارم به سرانجام برسانم.

من از ورود به شورای شهر سه هدف بزرگ و چند هدف دیگر ذیل این اهداف دارم که یکی از آن ها‌ ایجاد کمپ تیم‌های ملی(فرهنگستان فوتبال ایران) در پارک جنگلی یاسوج دوم اجرای تله کابین آبشار پارک جنگلی و از پارک جنگلی به کاکان است و دیگری احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج که با برنامه می توان انجام داد.

کرمی خاطر نشان کرد: طرح ایجاد کمپ تیم های ملی میتواند کشور را به یک قطب بازیکن سازی وانتقال بازیکنان درخاورمیانه وآسیا تبدیل کند واز این طریق نیز صنعت گردشگری وتوریست رونق بزرگی خواهد گرفت.

وی افزود: با ایجاد این کمپ تیم های باشگاهی زیادی در ایران و آسیا وتیم های ملی زیادی ازاین پس میهمان مردم یاسوج خواهند بود.

البته طرح های دیگری هم هست که می توان در شهر یاسوج به راحتی اجرا کرد.مثلا ایجاد یک محل مشخص برای معماران و کسانی که کارشان ساخت و ساز در شهر یاسوج است و وصل کردن آن ها به مردم برای هماهنگی بیشتر در ساخت و ساز های شهر یاسوج و کمک به شهروندان حتی با اقساطی کردن هزینه های ساخت که امری شدنی به نظر می آید.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “اگر مربی بارسلونا هم باشم به خاطر مردم شهرم استعفا می دهم/مصمم شدن برای ورود به شورای شهریاسوج”
  1. آرزوی موفقیت وسربلند برای مهندس کرمی عزیز رادارم انشاله باحمایت جوانان وفوتبال دوستان به جایگاه واقعی‌تان برسین

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.