سفر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به یاسوج
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس دقایقی قبل وارد یاسوج شد و با خانواده بهروز خورشیدیان هوادار سرسخت پرسپولیس که بعد از فیناال جام باشگاه‌های آسیا (پرسپولیس تهران - اولسان کره جنوبی) به دلیل باخت تیم پیروزی دچار سکته قلبی شد و جان به جان آفرین سپرد، دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیارنیوز؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس دقایقی قبل وارد یاسوج شد و با خانواده بهروز خورشیدیان هوادار سرسخت پرسپولیس که بعد از فیناال جام باشگاه‌های آسیا (پرسپولیس تهران – اولسان کره جنوبی) به دلیل باخت تیم پیروزی دچار سکته قلبی شد و جان به جان آفرین سپرد، دیدار کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه پرسپولیس به منظور ادای احترام به خانواده بهروز خورشیدیان هوادار این تیم که بعد از فینال جام باشگاه‌های آسیا براثر سکته قلبی درگذشت وارد یاسوج شد.

سوت پایان بازی پرسپولیس و الوسان هیوندای کره جنوبی که توسط داور زده شد، بهروز هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی و کلافکی فراوان به اتاقش می رود تا شاید با استراحت و خواب کمی حالش بهتر شود، اما غافل از این است که او در خوابی عمیق فرو می رود که دیگر بلندشدنی را به دنبال ندارد!!
بهروز خورشیدیان هوادار یاسوجی از طرفداران متعصب پرسپولیس ایران بود که با تمام وجود به رنگ قرمز علاقه داشت و با پیروزی او شادمان و با شکستش غمگین می شد و در نهایت نیز جان خود را از دست داد .
او یک پسر هفت ساله به نام سام دارد که باید از این پس با خاطرات پدر زندگی خود را ادامه دهد.
بدون تردید این اولین و آخرین قربانی فوتبال نخواهد بود که جان خود را در راه عشق به تیم محبوبش از دست می دهد، ولی شاید تلگنری باشد به برخی ها تا بدانند که یک نتیجه چقدر می تواند تاثیرگذار باشد و بازیکنان باید بدانند حتی ممکن است، زندگی هواداری می تواند تحت تاثیر آنها قرار داشته باشد.
در هر حال بهروز به دیار باقی شتافت و پایگاه خبری پیوارنیوز درگذشت این هوادار متعصب را تسلیت می گوید.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “سفر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به یاسوج”
  1. در دبه شرفت اقایحیی

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.