۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

  مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال ۹۹ پیامی صادر کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، متن پیام هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال1399به شرح زیر است؛   یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال فرا رسیدن سال نو نوید بخش تغییر و آینده ای است که همه امیدواریم بهتر […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال ۹۹ پیامی صادر کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، متن پیام هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال1399به شرح زیر است؛

 

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو نوید بخش تغییر و آینده ای است که همه امیدواریم بهتر از گذشته باشد. این حلول با بهار پرطراوت ، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی برای تازه شدن و بازنگریستن در زندگی است.
 با گذر از یک سال همراه با خاطرات تلخ و شیرین به سال نو وارد و امیدواریم که در این فرصت روح بخش بهار ، سرشار از مهر ربوبی شویم.
 سال ۱۳۹۸ با تلاش مجموعه همکاران گرامی در سطوح مختلف اداری ،آموزشی،خدماتی و همراهی اولیا محترم و دانش آموزان گرامی و برخی دستگاههای اجرایی خاطره ای ماندگار از موفقیتهای علمی –پژوهشی- آموزشی- تربیتی و ورزشی در عرصه ملی  رقم زدیم و تحقق آن مرهون تلاش فرهنگیان عزیز و ظرفیت والای دانش آموزان گرامی و توانمند این خطه است.
بی شک معلمان،خط مقدم عرصه آموزش و پرورش و هرگونه موفقیتی مرهون تلاش این عزیزان و باغبانان بوستان معرفت و دانش است .
نقش آفرینی فرهنگیان و دانش آموزان علاوه بر توفیقات ارزشمند به رغم وجود برخی مشکلات شامل جلوه‌هایی از حضور و همراهی در عرصه‌های مختلف از جمله حماسه ماندگار یاد سردار شهید سلیمانی ، حضور در انتخابات و وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب وارزشها و یاد شهدا بویژه بهره مندی از نقش االگویی ۱۰۲ شهید فرهنگی و ۴۴۶شهید دانش آموز است.
 بر خود لازم می‌دانم به عنوان خدمتگزاری در عرصه تعلیم و تربیت از نقش‌آفرینی همکاران گرامی در این عرصه‌ها بویژه استمرار تدریس و تحقق شعار ((آموزش –تعطیل- نیست)) با حضور مداوم از طریق فضای مجازی در ارائه درس به دانش‌آموزان عزیز در زمان تعطیلی مدارس که جلوه ای ماندگار از مدیریت بحران توسط.مجموعه وزارت اموزش وپرورش ودر رأس وزیر محترم ومجموعه همکارانم در اداره کل آموزش و پرورش استان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق معلمان  ومجموعه کارکنان ومدیران می باشد تقدیر و تشکر نمایم.
و در این بهار تغییر که با جشن بزرگترین حادثه خلقت مبعث رسول اکرم و ماه رجب ماه خدا پیوند وتقارنی میمون و مبارک دارد. امیدوارم با اتکال بر ذات اقدس الهی و محوریت راهبردی گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مطالبه مقام معظم رهبری-تاکید ریاست محترم جمهور ومقام عالی وزارت است در دستیابی به اهداف عالی تعلیم وتربیت به همت مجموعه همکاران خدوم خود موفق و سربلند باشیم.
با پاسداشت یاد شهدا و یاد و خاطره فرهنگیان عزیزی که با پرواز روحشان اینک در بین ما نیستند فرارسیدن بهار طبیعت و سال روز مبعث رسول اکرم (ص) را حضور عموم مردم عزیز و بویژه جامعه آموزش و پرورش تبریک عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت- شادمانی- سربلندی در جامعه برای همگان آرزو می نمایم.

انتهای‌پیام/ط_الف
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.