امتحانات دانش آموزان عشایر کهگیلویه و بویراحمد حضوری برگزار می شود
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات دانش‌آموزان مناطق عشایری این استان در دی ماه جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

علی جاتن درگفت وگو با پیوارنیوز؛اظهار داشت: با توجه به کم بودن تعداد دانش‌آموزان عشایر و تحصیل آنها در مناطق صعب العبور و دسترسی نداشتن  به اینترنت، دانش آموزان به صورت حضوری در آزمون‌ ها شرکت می‌کنند.
وی افزود: تنها امتحانات دانش آموزان مدرسه شبانه روزی پسرانه گنجه ای که در شهر یاسوج قرار دارد به صورت حضوری برگزار می شود اما امتحانات مدرسه دخترانه شبانه روزی گنجه ای به طور استثنا غیرحضوری برگزار می شود.
به گفته وی ، امتحانات داخلی دانش اموزان عشایر از هفته گذشته شروع شده و امتحانات نهایی دانش اموزان عشایر هم از پانزدهم دی ماه به صورت حضوری آغاز می شود.
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش دانش اموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد به صورت حضوری انجام شد و تنها ۱۳ درصد آن ها به اینترنت دسترسی داشتند.
جاتن ابراز داشت: کلاس های درسی تمام مدارس کم جمعیت حضوری و مدارس پرجمعیت به طور گروه بندی و شیفت بندی حضوری برگزار شده اند.
وی عنوان کرد: به استثنای کلاس های درسی مدارس شبانه روزی پسرانه گنجه ای و دخترانه شبانه روزی که غیر حضوری برگزار شدند و آموزش آن ها به صورت مجازی در حال انجام است.
جاتن بیان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در میان دانش اموزان عشایر دیده نشده است.
هم اکنون بیش از ۴۸۰ معلم کار تدریس بیش از سه هزار و ۶۲۸ دانش آموز عشایری را بر عهده دارند. این دانش آموزان به‌صورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی این اداره کل قرار می‌گیرند.
مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و بخشی از عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
چهار درصد از جمعیت ۱۶۸هزار نفری دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز را دانش آموزان عشایری تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.