۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۱۳

در سومین روز مبارزه باکرونا؛ رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: تشدید بازار درجهت سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا از برنامه های روزانه بازرسان اصناف می باشد، […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سومین روز مبارزه باکرونا؛

رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: تشدید بازار درجهت سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا از برنامه های روزانه بازرسان اصناف می باشد، اظهار داشت: 

تشدید بازار در جهت سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.
  
علی ارشدی از تشدید اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: واحد بازرسی اتاق اصناف یاسوج به همراه گشت مشترک با دستگاه های نظارتی  روزانه از تعطیلی واحدهای صنفی و نظارت بر صنوف خدمات رسان بازدید میدانی و بازرسی دارند.

این مقام نظارتی از واحد های صنفی اظهار کرد:در راستای مقابله و کنترل شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا ۷۵۰ واحد صنفی متخلف در حوزه های مادوان ،بلهزار ،  اکبرآباد ،تا سرآبتاوه پلمپ وپرونده  ۱۳ واحد صنفی نیز با جریمه ای به ارزش ۳۳ میلیون ریال  به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی با اشاره به بیانیه های صادر شده و تعطیلی واحدهای صنفی تا ۱۵ فروردین ماه جاری بیان داشت : میوه فروشان ،خواربار فروشان،قصابان و مرغ فروشان ،نانوایی‌ها، و تجهیزات پزشکی که فعالیت آنها برای مردم ضرورت دارد از این دستورالعمل مستثنی هستند.

ارشدی اذهان داشت :یکی از اساسی‌ترین و بهترین راه‌های پیشگیری از گسترش زنجیره شیوع کرونا ایجاد قرنطینه خانگی است.

رئیس اتاق اصناف یاسوج در پایان خاطر نشان کرد : تمامی واحدهای صنفی باید تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل باشند و در صورت مشاهده و گزارش مردمی با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.