۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

فرماندار شهرستان دنا گفت: وقتی که سفرکردن برای تمام کشور ایران ممنوع شده دلیلی برای سفر به شهرستان دنا وجود ندارد و ممنوع است. . . . به گزارش پیوارنیوز، عبدالحمیدپناهی فرماندار شهرستان دنا درگفتگو با پیوارنیوز گفت: با بیان اینکه این شهرستان قطب گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد و دارای جاذبه های فراوان گردشگری شناخته شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان دنا گفت: وقتی که سفرکردن برای تمام کشور ایران ممنوع شده دلیلی برای سفر به شهرستان دنا وجود ندارد و ممنوع است.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، عبدالحمیدپناهی فرماندار شهرستان دنا درگفتگو با پیوارنیوز گفت: با بیان اینکه این شهرستان قطب گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد و دارای جاذبه های فراوان گردشگری شناخته شده در کشور است و هر ساله در این ایام و فصل تابستان شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان هستیم افزود: متاسفانه امسال با شیوع ویروس کرونا نمی توانیم پذیرای میهمانان نوروزی و هموطنانمان باشیم.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تمامی اقامتگاهها و مکانهای اسکان در این شهرستان تعطیل شده اند.

فرماندار دنا با بیان اینکه برای کنترل ورودی های این شهرستان دو ایستگاه غربالگری با همکاری شبکه بهداشت ، هلال احمر، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی،شهرداری و گروه های مردمی در دو منطقه پل کتا و ورودی شهر سی سخت دایر شده است ادامه داد: چهار ایستگاه کنترل در ورودی روستاهای مبدا گردشگری ایجاد شده است.

عبدالحمید پناهی گفت: وقتی که سفر کردن برای تمام کشور ممنوع شده دلیلی برای سفر به این شهرستان وجود ندارد وحتی از ورود اتباع بیگانه نیزجلوگیری خواهدشد.سلامتی شوخی بردار نیست و با کسی تعارف نداریم  و انشاالله با توان و امکانات بیشتری پس از نابودی کامل ویروس کرونا با کمال میل پذیرای هم وطنانمان در این شهرستان خواهیم بود.

پناهی افزود:  تمامی ورودی این شهر مسدود شده و اجازه ورود به هیچ گردشگری داده نخواهد شد.

پناهی از تعطیلی تمامی اماکن اسکان، رستورانهای شهری و بین راهی شهرستان دنا خبر داد و گفت: برای مقابله با ویروس کرونا تمامی اصناف به استثنای میوه فروشان، خشکبارفروشان، قصابان،مرغ فروشی ها وماهی ها) نانوایی ها ، پمپ بنزین ها، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی که فعالیت آن ها برای مردم ضرورت دارد ازاین دستورالعمل مستثنی هستند. 

پناهی درپایان افزود: از مردمی که شرایط موجود را  درک نموده اند تقاضامندیم در این ایام  درخانه بمانند وبه شهرستان دنا سفرنکنند  و مراسمات دسته جمعی رابرگزارنکنند و با دوستان و نزدیکان و آشنایان خود دید و بازدید ننمایند اول برای سلامتی خود وخانواده هایشان و بعدبرای سلامتی مردم اگر به آنها علاقه مند هستند.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.