۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اتاق اصناف مرکز استان درخصوص شایعات صنوف مبتلا به ویروس کرونا اطلاعیه ای صادر کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، در این اطلاعیه آمده است؛    به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد می رساند، اخیرا اخبار و اطلاعیه هایی در برخی کانال ها، گروه ها و صفحات فضای […]

ارسال توسط :
پ
پ

ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اتاق اصناف مرکز استان درخصوص شایعات صنوف مبتلا به ویروس کرونا اطلاعیه ای صادر کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در این اطلاعیه آمده است؛ 
 

به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد می رساند، اخیرا اخبار و اطلاعیه هایی در برخی کانال ها، گروه ها و صفحات فضای مجازی مبنی برانتقال ویروس کرونا در سطح شهر یاسوج از طریق چند صنف میوه فروشی، سوپرمارکت،بستنی و شیرینی فروشی منتشر شده که موجب ترس و وحشت دربین مردم بوجود آمده است .

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صراحتا اعلام می نماید که تمامی پیام های ارسالی از سوی برخی افراد غرض ورز در فضاهای مجازی جعلی بوده و کذب محض است و برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، پیگیری و در حال انجام است.

 لازم به ذکر است که اتاق اصناف مرکز استان به همراه واحد بازرسی بر اصناف و گشت های مشترک دستگاه های نظارتی  با تلاش شبانه‌روزی خود برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را درشهرستان بویراحمد تا ۱۵ فروردین ماه با جدیت پیگیری می کند و صنوف میوه فروشان ، خواربار فروشان ،قصابان و مرغ فروشان، ونانوایی ها را که در حال حاضر به ارائه خدمات به مردم هستند روزانه بازرسی می کنند .

   از همشهریان عزیز تقاضامندیم   هر گونه اطلاع رسانی و اخبار های صنفی را که از سوی اتاق اصناف ارائه می شود از سایت ها و خبرگزاری های معتبر دریافت نمایند .

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.