۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

  سید روح اله افسر مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از تولید و توزیع ماسک رایگان به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی خبر داد. . . .  به گزارش پیوارنیوز، سیدروح اله افسر با بیان اینکه برای مردم شهرستان بهمئی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد و آماده خدمت رسانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

سید روح اله افسر مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از تولید و توزیع ماسک رایگان به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی خبر داد.

.

.

.
 به گزارش پیوارنیوز، سیدروح اله افسر با بیان اینکه برای مردم شهرستان بهمئی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد و آماده خدمت رسانی هستیم گفت: انشالله تا زمانی که این بیماری را شکست ندهیم تولید و توزیع ماسک رایگان به همت خیّرین در بهمئی ادامه دارد.
وی گفت: کمکهای جهادی به مردم به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی ادامه دارد و لازم هست مردم توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و برای شکست کرونا در خانه بمانند.

علی دهقان مسئول انجمن یاوران وقف دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی در ادامه  در این خصوص گفت: تا این لحظه به کمک ۸۶ نفر از خیرین ۷ میلیون و۵۵۰ هزارتومان جمع آوری شده است و به واسطه آن ۳۲۰۰ عدد ماسک تولید و به همراه ۲۰۰ عدد ماسک اهدایی از طرف خیرین، جمعا ۳۴۰۰ تا ماسک در بین برخی ادارات، ورودی شهر و در محله مسکن مهر، شهرک ولی عصر و برخی نقاط ممبی به صورت خانه به خانه توزیع شده است.

علی دهقان افزود: ۵ کارگاه تولید ماسک که ۴ مورد آن در خانه شخصی و ۱ مورد در حسینیه بوده است با انجمن یاوران وقف همکاری داشته اند و در صورت تامین لوازم تولید، قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک را دارند.
وی در پایان گفت: علاوه بر تولید و توزیع ماسک، ۳۵۰ عدد اسپری الکل توزیع و بیش از ۵۰ خانه افراد نیازمند ضدعفونی شده است و جهت ادامه این روند نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان و خیرین هستیم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.