۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشدید بازرسی اصناف و مبارزه با کرونا در یاسوج افزود : در هفته دوم مبارزه با کرونا در یاسوج روزانه بازرسان اصناف به همراه قاضی تعزیرات ، بازرسان بهداشت و یگان امداد نیروی انتظامی استان و نمایندگان اتحادیه های صنفی از صنوف سطح شهر و حومه […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشدید بازرسی اصناف و مبارزه با کرونا در یاسوج افزود : در هفته دوم مبارزه با کرونا در یاسوج روزانه بازرسان اصناف به همراه قاضی تعزیرات ، بازرسان بهداشت و یگان امداد نیروی انتظامی استان و نمایندگان اتحادیه های صنفی از صنوف سطح شهر و حومه بازدید میدانی و بازرسی دارند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، علی ارشدی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیماری ویروس کرونا به شدت درگیر هست، اظهار داشت:

 با تصمیم شورای تامین و کارگروه سلامت و بهداشت استان چندین فروشگاه های بزرگ و چند منظوره ، و هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای کوروش ،جانبو و رفاه همزمان با دیگر صنوف تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل و پلمپ شدند.

 وی با اشاره به اینکه تعطیلی و پلمپ واحدهای صنفی از تصمیمات مهم  شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان می باشدبیان داشت:

بر این اساس با تشدید کنترل‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، فروشگاه‌هایی که عرضه کننده و نیاز ضروری مردم نیستند باید تا  تاریخ یادشده تعطیل باشند.
این مقام نظارتی بر اصناف استان افزود: تعطیلی واحدهای صنفی تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد و در صورت مصوبه شورای تامین و کار گروه سلامت و بهداشت استان ادامه تعطیلی بازار و صنوف تمدید می شود. 

رئیس اتاق اصناف یاسوج تاکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای اجرای این مصوبه با متخلفان و اصنافی که از اجرای این دستور سرپیچی کنند برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از هفته دوم سخت گیری‌ها در بحث کنترل و تعطیلی بازار به شدت افزایش داده می شود و متخلفان علاوه بر پلمپ واحد صنفی خود به همراه جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی همچنین از بازرسی ۴۷۵ واحد صنفی در هفته دوم خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد ۴۳ واحد صنفی پلمپ و مبلغ ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی برای ۸ واحد صنفی صورت گرفته است 

 ارشدی گفت: هیچ گونه اجازه فعالیت به افراد و واحدهای صنفی غیر ضروری در شهرستان بویراحمد داده نمی‌شود.

وی در پی مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا همچنان خواستار پویش” در خانه بمانیم”  شد وافزود : از اصناف غیرضروری تقاصامندیم که تا زمان کنترل ویروس کرونا تعطیل باشند تا حلقه انتقال این ویروس شکسته شود .
گفتنی است فقط صنوف نانوایان،میوه فروشان ،خواربار فروشان، قصابان و مرغ فروشان با رعایت پروتکل بهداشتی حق فعالیت دارند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.