مراسم معارفه مسئول حراست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
صبح امروز مراسم تقدیر و معارفه مسئول حراست بیمارستان با حضور دکتر مهرداد باقری ریئس بیمارستان، محمدبهور مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی استان، وجمعی از مدیران و مسئولین در سالن کنفرانس مدیریت بیمارستان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛رئیس حراست دانشگاه علوم پزشکی گفت:نگاه حراست تصمیم ساز است و به عنوان چشم تیزبین سیستم می باشد.

وی یکی از وظایف حراست را پاسخگویی دانست و گفت: مجموعه حراست می بایست خود، در عمل جزو سابقون باشند تا بتوانند با قرابت و نزدیکی به خداوند بر قلبها حکومت نمایند.

رئیس حراست دانشگاه با بیان اینکه وظایف حوزه حراست بسیار متعدد و گسترده است گفت: پرسنل حراست در ایجاد آرامش و امنیت کارکنان نقش حیاتی ایفا می کنند و هرچه دامنه محیط کاری بیشتر باشد سختی کار هم زیاد است.

بهور دو رکن اصلی حراست را پیش برد اهداف بیمارستان از طریق حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی ، ارائه مشورت و اطلاع رسانی به موقع به مدیران و اعمال نظارتهای موثر جهت ایمنی و سلامت منابع انسانی و مالی دربیمارستان دانست.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه کلیدی و مهم حراست در سیستم گفت: پرسنل بیمارستان، حراست را مکانی امن برای بیان مسائل خود می دانند و در صورت بروز مشکل،حراست را به عنوان اولین مرجع رسیدگی انتخاب می کنند.

دکتر باقری در ادامه از رئیس قبلی حراست بیمارستان در دوران تصدی حراست بیمارستان تشکر و قدردانی نمود. در ادامه ، حکم علی سینا نکومنش به عنوان سرپرست جدید حراست بیمارستان به وی اعطا شد و از زحمات یعقوب پرندوار رئیس سابق حراست بیمارستان قدرانی به عمل آمد.

همچنین در پایان این مراسم،رئیس بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج با اهدای لوح تقدیر از زحمات مسعود مرادی ، در دوران تصدی جانشینی حراست قدردانی نمود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.