۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع  دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمدگفت: بازارچه بزرگ دائمی صنایع‌دستی یاسوج راه اندازی می‌شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: داشتن بازارچه دائمی صنایع دستی یاسوج، یکی از دغدغه‌های اصلی هنرمندان صنایع دستی این استان، برای تقویت و به نمایش گذاشتن هنر خود، […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع  دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمدگفت: بازارچه بزرگ دائمی صنایع‌دستی یاسوج راه اندازی می‌شود.

.

.

.

راه اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی یاسوج

به گزارش پیوارنیوز، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: داشتن بازارچه دائمی صنایع دستی یاسوج، یکی از دغدغه‌های اصلی هنرمندان صنایع دستی این استان، برای تقویت و به نمایش گذاشتن هنر خود، در این حوزه است.
مجید صفائی با بیان اینکه در سال‌های گذشته یک بازارچه موقت و کوچکی برای عرضه و فروش صنایع دستی در یاسوج برپا شده است، افزود: با سرمایه گذاری سازمان دهیاری و شهرداری‌های استان، این بازراچه بزرگ صنایع دستی راه اندازی می‌شود.

صفائی افزود: این بازارچه در زمینی واقع در پارک ساحلی یاسوج، برای ایجاد غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با هدف اشتغال‌زایی و درآمدزایی حوزه صنایع دستی برپا می‌شود.

صفائی بیان کرد: با متمرکز کردن تولید کنندگان در یک نقطه، نه تنها زمینه معرفی تولیدات استان به مردم سایر استان‌ها فراهم می‌شود، بلکه می‌توان شرایط لازم برای برندسازی، تجاری سازی و توسعه کارآفرینی در بخش صنایع دستی و محصولات آن را به وجود آورد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.