دیدار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران صورت گرفت؛ سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد پیداکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز ؛ به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به همراه حجتی معاون پشتیبانی و مالی و تعدادی از همکاران اداری خود با فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد دیدارکرد.

سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد در این دیدار گفت : سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه انقلاب اسلامی که زینت و زیور جمهوری اسلامی ایران هست را به همه سبز پوشان حریم ولایت و امنیت تبریک میگویم.

صالح داستان افزود : سپاه مایه عزت کشور است  ودر تمامی امورات کشور فعالیت دارد آموزش و پرورش از برکات و ظرفیت سپاه استفاده می نماید.

داستار با اشاره به حرکت فرزندان ملت در حمله مقتدرانه به اسرائیل غاصب ابراز داشت : این حرکت در واقع مایه مباهات بوده و تمامی کشورها از عزت و قدرت و شوکت فرزاندان ملت پی بردند.

وی اضافه کرد:برادران ما در سپاه ناحیه بویراحمد  تعامل و همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در این دیدار گفت: آموزش و پرورش یک نهاد زیربنایی می‌باشد و همه مسئولین نظام از فیلتر آموزش و پرورش عبور می کنند در واقع از جهات مختلف نیروی انسانی کشور را به صورت زیر بنایی آماده می‌نمایند و در مناسب مختلف کشور قرار می گیرند.

سرهنگ انوری از شهدا یادکرد و افزود : همه ما مدیون شهدا هستیم وی سپاه و بسیج راهمیشه در کنار آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت : بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی و بسیج اساتید را نمونه بارز وجه مشترک سپاه و آموزش و پرورش در حوزه کاری خود یاد نمود.

انوری خود را سرباز نظام خواند  وبا اشاره به سخن بارز رهبری انقلاب که فرمود معلمان افسران جنگ نرم هستند تصریح کرد:  در حوزه فرهنگی و تربیتی این آمادگی را داریم که هر گونه همکاری را داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.