۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش پیوارنیوز/ نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از ۱۸ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح و هم اکنون در حال فعالیت است. برگزاری نشست‌‌ های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز/ نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از ۱۸ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح و هم اکنون در حال فعالیت است.

برگزاری نشست‌‌ های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آئینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان از جمله برنامه‌‌های جانبی در این نمایشگاه است.

یکی دیگر از این برنامه ها برپایی ایستگاه «نقاشی بکش، جایزه ببر» در حاشیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد است که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت.

این ایستگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شده و تا پایان نمایشگاه ادامه دارد.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و همچنین سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۸ لغایت ۲۳ آبان همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

انتهای پیام/ط-الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.