پیام تسلیت فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت شهادت گونه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه
۰۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت شهادت گونه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه پیام تسلیتی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سردار مهدی انصاری با انتشار پیامی، درگذشت شهادت گونه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه را تسلیت گفت و ضمن تسلیت به خانواده داغدار ایشان ، این مصیبت را به تمامی مردم انقلابی و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تمامی کارکنان مجموعه انتظامی استان و بالاخص شهرستان کهگیلویه، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انا لله و انا الیه راجعون”

«خبر درگذشت شهادت گونه همکار عزیزمان، مرحوم سرگرد مهرداد خادم اصل ، رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه بر اثر بیماری کرونا بسیار تاسف‌برانگیز و حزن آور است.

مرحوم خادم اصل، سالیان طولانی در مدارج مختلف در مجموعه انتظامی استان و شهرستان خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کهگیلویه، منشاء خیر و خدمت برای آحاد مردم ولایت مدار شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت و مجموعه کارکنان آن فرماندهی بود.

صداقت بی‌نظیر، مسئولیت‌پذیری مجدانه، اهتمام مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم خادم اصل است که در خاطر همگان جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکارانشان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بالاخص شهرستان کهگیلویه، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی برای روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان، دوستان و همکاران ایشان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.