۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

    مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:  دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به مناسب‌سازی فضاهای اداری خود به خصوص برای جامعه معلول و سالمندان هستند. . . . به گزارش پیوارنیوز، هجیر افشون در نشست کمیته مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان و سالمندان با اشاره به بازدید از ساختمان های اداری شهرستان های ۸ […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

 دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به مناسب‌سازی فضاهای اداری خود به خصوص برای جامعه معلول و سالمندان هستند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، هجیر افشون در نشست کمیته مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان و سالمندان با اشاره به بازدید از ساختمان های اداری شهرستان های ۸ گانه استان، اظهار داشت: تاکنون این ساختمان ها در شهرهای یاسوج، سی سخت و دوگنبدان مورد بازدید قرار گرفته اند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری شهرهای مختلف استان موظفند در صورت عدم رعایت مناسب سازی در ساختمان ها از صدور پایان کار خودداری کنند.

وی گفت: مصوب شد باتوجه به اینکه ۳ شهر یاسوج، سی سخت و دهدشت به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شدند در نشست بعدی اقدامات انجام شده از سوی مدیران مربوطه در این راستا ارائه شود.

افشون تاکید کرد: مدیرانی که امکان مناسب سازی را ندارند موظفند برای رفاه حال معلولان در طبقه همکف ساختمان اجرایی حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بانک های عامل نسبت به سطح سازی و رمپ گذاری عابربانک های سطح شهر اقدام کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری ابراز کرد: دستگاه های اجرایی موظف شدند جهت رفاه حال معلولان در روشویی ها از شیرآلات چشمی استفاده کرده و ارتفاع مناسب برای این روشویی ها لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه رمپ های ورودی بعضی از ساختمان های اداری فاقد استاندارد لازم بود، گفت: این دستگاه ها موظف به رفع این مشکل و تجهیز آسانسور شدند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.