حضور مدیرکل استاندارد  کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده رادیویی “استان و توسعه”
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد و در سومین روز از این هفته، مدیرکل استاندارد استان در برنامه زنده "استان و توسعه" با موضوع نقش استاندارد در توسعه استان، حضور پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد و در سومین روز از این هفته، مدیرکل استاندارد استان در برنامه زنده “استان و توسعه” با موضوع نقش استاندارد در توسعه استان، حضور پیدا کرد.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه رادیویی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل از مهر ۹۸ تا مهر ۹۹ و با بیان اهمیت جایگاه استاندارد در جامعه گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، اداره کل استاندارد استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی انتخاب شد.

بهمن رحمتی افزود: یکی از رسالت های مهم اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سازمان ملی استاندارد برای هر فرآورده ای( شامل کالا و خدمت ) استاندارد ملی تدوین کرده است که این استاندارد در سراسر کشور ساری و جاری می باشد.

بهمن رحمتی با اشاره به ضریب نفوذ صد در صدی استاندارد در سال های ۹۸ و ۹۹ در استان عنوان کرد: هدف اصلی اداره کل استاندارد، بهره مندی مردم از کالای مرغوب و عدم خسارت های جانی و مالی است در واقع استاندارد سازی، ایجاد اطمینان نسبت به سالم بودن محصول و ایمنی کالاها و همچنین ارایه اطلاعات لازم برای استفاده از کالا و خدمات است.

وی بیان کرد: توجه به معیارهای استانداردسازی برای توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است و ممانعت و بی توجهی به کیفیت در کالا ها و خدمات موجب عدم پیشرفت در استان می شود.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مردم عزیز استان خواست کالای استاندارد ایرانی که افتخار ایران می باشد خریداری کنند و با حمایت از تولید کنندگان کالای استاندارد ایرانی باعث پیشرفت ایران اسلامی شوند.

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.