پرداخت ۹۱۱ مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 911 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت:اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های این نهاد است که در این خصوص، کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی و درنهایت خروج از گردونه حمایت تلاش می‌کند.
وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۱۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده است، گفت: در این زمینه ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات داخلی و منابع بانکی برای اجرای طرح‌های خودکفایی به مددجویان پرداخت‌شده است.
مبشری به اجرای طرح راهبران شغلی برای مددجویان کمیته امداد به‌عنوان یکی از برنامه‌های این نهاد در زمینه اشتغال مددجویان اشاره و بیان کرد: طرح راهبری شغلی یکی از راهبردهای کارآفرینی جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است که در این خصوص از مجموع تسهیلات پرداختی به مددجویان در سال جاری ۳۱۵ مورد به‌واسطه راهبران شغلی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت:ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه از دیگر اقدامات این نهاد است که در این خصوص در سال جاری ۲۲۵۵ مورد مشاوره شغلی برای مددجویان انجام‌شده است.
مبشری ارتقاء عزت‌نفس و حفظ کرامت انسانی را از دیگر اهداف اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب، و معرفی زنان بی‌سرپرست روستایی برای دریافت وام خوداشتغالی از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.