برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در بستر برنامه شاد
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
پویش دانش آموزی یوم الله ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد در بستر برنامه شاد اجرا می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی و بهره گیری از فضای مجازی انجام می‌شود.

سید بهاءالدین ملک حسینی افزود: روز ۱۲ آبان زنگ استکبارستیزی و روز دانش آموز به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته و در بستر شاد برای گروه‌های دانش آموزی سراسر استان برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای سرود ۱۳ آبان، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، تبیین ۱۳ آبان ۵۷ و نهضت انقلابی دانش آموزان و معرفی الگو‌های دانش آموز انقلابی از برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در فضای مجازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به همزمانی سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و ۱۳ آبان ادامه داد: معرفی ویژگی‌های امت پیامبر با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین از برنامه‌های گرامیداشت این روز است.

وی گفت: برنامه‌های ۱۳ آبان با هماهنگی و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.
ملک حسینی افزود: در فضای مجازی پویش دانش آموزی هشتک ۱۳ آبان از طریق شاد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.