بهره برداری از هزار و ۵۰۹ طرح عمرانی سپاه در کهگیلویه و بویراحمد
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
در پنجمین روز از هفته بسیج؛ در پنجمین روز از هفته بسیج هزار و ۵۰۹ طرح عمرانی توسط سپاه فتح در استان به بهره برداری رسید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ با حضور  دبیر ستاد محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور هزار و ۵۰۹ طرح عمرانی و خدماتی درکهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

بنا به این گزارش این طرح‌ها شامل آبرسانی روستایی، تعمیر، مرمت و ساخت مدرسه، مسجد، کتابخانه، خانه نیازمندان و بهسازی راه روستایی است.
امروز همچنین در مراسمی نمادین در فرماندهی سپاه فتح استان ۷۵۰ فقره جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوعروسان استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.
در روستای نقاره خانه بخش چیتاب شهرستان بویراحمد هم یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۲۳۵ واحد مسکونی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح و به یک خانواده نیازمند تحویل داده شد.
سردارحزنی دبیر ستاد محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری از طرح‌های عمرانی بسیج گفت: در طول این هفته بیش از ۱۰ هزار طرح عمرانی و فرهنگی محرومیت زدایی توسط سپاه در مناطق کم برخوردار کشور افتتاح می شود.
علیرضا عسکری معاون کمیته امداد امام خمینی کشور هم گفت: تا پایان امسال ۶۰ هزار واحد مسکونی که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ساخته شد به خانواد‌های تحت پوشش این نهاد تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.