۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:  براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه مسافران در ورودی شهرها کنترل و بررسی می شوند. . . . به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری در نشست ستاد پیشگیری از بیماری کرونای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با استفاده از تب سنج دیجیتالی در مسیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

 براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه مسافران در ورودی شهرها کنترل و بررسی می شوند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری در نشست ستاد پیشگیری از بیماری کرونای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با استفاده از تب سنج دیجیتالی در مسیر های ورودی  به استان به ویژه راه ارتباطی یاسوج به اصفهان افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا شناسایی و به مراکز درمانی استان منتقل می شوند.

وی افزود: مسافران و دانشجویان بسیاری از استان های درگیر این بیماری از جمله تهران، قم و دیگر استان ها به این استان سفر می کنند که باید نظارت کافی بر این مسیر ها اعمال شود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیاز است دستگاه های متولی به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در شرایط کنونی، نظارت بیشتری بر بازار استان داشته باشند و در راستای کمبود های موجود از جمله اقلام بهداشتی همچون ژل ضدعفونی و ماسک اقدامات لازم را انجام دهند.

کلانتری بیان کرد: همچنین این روزها برخی افراد سودجو از شرایط سو استفاده کرده، گران فروشی و احتکار می کنند که باید این افراد شناسایی و با آن ها برخورد های لازم صورت گیرد.

وی ابراز داشت: هم اینک آموزش منسجم ، سامان یافته و به دور از هرگونه ابهام بیش از هر چیز کارساز تر است، زیرا که آموزش اصولی همگانی منجر به پیشگیری صحیح از این بیماری می شود.

کلانتری گفت: همه مدارس استان تاروز دوشنبه۱۲ اسفندماه  برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تعطیل می شوند.

استاندار کهگیلویه و ویراحمد عنوان کرد: بدون شک اطلاعات دقیق و بی شائبه در اختیار هم استانی ها قرار می گیرد تا آرامش بیشتری داشته باشند و به خبرها و شایعه های موجود در فضای مجازی توجهی نکنند.

وی افزود: مردم نگرانی در خصوص کمبود ماسک نداشته باشند، بنا به قول مساعد وزارت دفاع، هر میزان ماسک که نیاز استان باشد به زودی وارد کهگیلویه و بویراحمد می شود.

کلانتری تاکید کرد: همچنین به طور مرتب اماکن عمومی، بازار ، معابر و وسایل حمل و نقل عمومی استان ضدعفونی و گند زدایی می شوند تا هم استانی ها با خیال راحت تری به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۹ نشست در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مسئولان متولی در این حوزه برگزار شده است که مصوبات آن ها اجرا و یا برای رفع مشکلات اقدامات لازم صورت گرفته است.
بر اساس آخرین آمار تاکنون یک بیمار با ویروس کرونای مثبت در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که هم اکنون شرایط جسمانی مناسبی دارد و به زودی مرخص می شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.