۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷

مدیر کل مدیریت بحران استان از ورود سامانه بارشی طی اوایل هفته آینده خبر داد. . . . به گزارش پیوارنیوز، وحید محمدی تبار ضمن گرامیداشت روز ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و بخصوص شهدای راه خدمت و سلامت گفت: از اوآخر  روز شنبه اسفندماه تا پایان روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ استان کهگیلویه و […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل مدیریت بحران استان از ورود سامانه بارشی طی اوایل هفته آینده خبر داد.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، وحید محمدی تبار ضمن گرامیداشت روز ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و بخصوص شهدای راه خدمت و سلامت گفت: از اوآخر  روز شنبه اسفندماه تا پایان روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سیستم بارشی خواهد بود در این سیستم سراسر استان شاهد بارش باران به میزان حداقل ۱۰ میلی متر تا حداکثر ۳۵ میلی متر خواهد بود .
مدیر کل مدیریت بحران ادامه داد: طغیان رودخانه ها ،آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن میسل ها و آبراهها دور از انتظار نخواهد بود.
لذا لازم است شهروندان و بخصوص عشایر و کشاورزان و دامداران نکات و تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.
محمدی تبار با اشاره به شیوع ویرانگر ویروس مرگبار کرونا گفت : امروز حجم عظیمی از توان و ظرفیت حاکمیت و دولت در استان در مبارزه و مدیریت بیماری خطرناک کرونا هستند و مردم استان نه تنها در این ۲۴ ساعته سیستم بارشی بلکه در طول این مدت و هفته های جاری و آینده باید از هرگونه تردد ، مسافرت و دید و بازدید بطور جدی خوداری کنند، چون این بیماری به سرعت  گسترش پیدا می کند و هیچ درمانی ندارد و تنها راه پیشگیری و قطع چرخه انتقال با رعایت بهداشت فردی و خانوادگی و “خود قرنطینگی ” و در خانه ماندن است .
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت : در شرایط فعلی مجموعه ایثارگر و پرتلاش بهداشت و درمان بخصوص جامعه پزشکی و پرستاری، مجموعه های  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی ، اوژانس ،هلال احمر ، شهرداری ها ، فرمانداری ، ادارات ،دستگاهها و شرکت های خدمات رسان و … با مدیریت نماینده عالی دولت در خط مقدم مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا هستند ، لذا واجب است شهروندان و مردم استان برای سلامتی خودشان و رعایت حال همدیگر توصیه ها و نکات بهداشتی و امنیتی را کاملا جدی بگیرند ، چون خسارات ناشی از سیل و زلزله و …شاید قابل جبران باشد، ولی سلامتی و جان انسان قابل جبران نخواهد بود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.