ایجاد۳۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
از ابتدای تأسیس کمیته امداد در استان؛ حدود ۳۸ هزار فرصت شغلی به همت کمیته امداد برای مددجویان این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی  استان گفت: از ابتدای تأسیس کمیته امداددر کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۷ هزار و ۹۶۸ مورد کارآفرینی و اشتغال برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.
قباد مبشری افزود: کمیته امداد  امام خمینی کمتر از یک ماه پس از پیروزی انقلاب  به فرمان امام راحل با هدف حمایت از افراد نیازمند تأسیس شد و در این ۴۲ ساله خدمات مؤثری در زمینه‌های مختلف به افراد نیازمند داده است.
مبشری یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی را توانمندسازی مددجویان و اشتغال آنان دانست، و اضافه کرد: ۲ هزار ۴۰۰  طرح اشتغال زایی  امسال در سر فصل‌های مختلف از جمله طرح‌های خودکفایی و خود اشتغالی  برای مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
وی  با اشاره به اینکه ۷۰ درصد اعتبارات و امکانات کمیته امداد امام خمینی در مناطق محروم استان هزینه می‌شود، گفت: با راه اندازی شعب کمیته امداد در مناطق کم برخودار استان خدمت رسانی به نیازمندان  دراین مناطق بهتر و مطلوب ترشده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد   به اقشار تحت حمایت این نهاد حمایتی اشاره کرد و افزود: افراد مسن و سالخورده نیازمند، ایتام و زنان سرپرست خانوار از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.
مبشری با بیان اینکه ۱۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند، اضافه کرد: هم اکنون  ۱۱۰ هزار و ۴۲۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد از طرف این نهاد حمایت می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.