۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در سی و پنجمین جلسه استانی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع نشده   و همچنان در کمین است و به هیچ کس رحم نمی کند و نباید با سهل انگاری و بی خیالی از این موضوع غافل بمانیم. . . . به […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در سی و پنجمین جلسه استانی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع نشده   و همچنان در کمین است و به هیچ کس رحم نمی کند و نباید با سهل انگاری و بی خیالی از این موضوع غافل بمانیم.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،حسین کلانتری افزود: مردم عزيز و فهیم ما به خوبی می دانند که بعد از نزديك به دو ماه از شيوع بيماری کرونا هر چند در شرایط کاملا متفاوتی نسبت به آغاز بیماری هستیم و نباید حضور در خیابان ها، رفت و آمدها و ترددها بدون ملاحظات باشد.
کلانتری با بیان اینکه، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با  رعایت پروتکل های بهداشتی شدنی است، گفت: در این طرح دسته بندی فعاليت های صنفی در قالب كم ريسك و در مرحله اجرایی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: اگر مشاغل كم ريسك فعالیت خود را آغاز کرده اند، با  شرایط خاص و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده ضرورت این امر  اجتناب ناپذیر است.
وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ما اكنون با تجربه و تسلط خوب و کامل بر اين بيماری از نظر تجهیزات، امکانات و آمادگی ها و هم از نظر زيرساخت ها و تعاملی که همه سازمان ها، دستگاه ها و مردم نسبت به بیماری کرونا دارند در شرایط مدیریت است.
حسین کلانتری افزود: با راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه مولکولی و تشخیص ویروس در این استان تست گیری با سرعت بیشتر و به خوبی انجام می شود.
وی یادآور شد: به لحاظ راه اندازی آزمایشگاه تست کرونا، سی تی اسکن، تجهیزات و لوزام پزشکی اقدامات خوب و ارزنده ای در استان انجام گرفته است.
وی افزود: اینکه کشور ما، مردم ما با همه مشکلات و تحریم ها  و فشارها نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکا که مغرور شده بودند و خود را به لحاظ تجهیزات و علم سرآمد می دانند بهترعمل کرده است نتیجه ایمان و توکل به خدا، فرهنگ، اراده و عزم ملی و انسجام و وحدت در جامعه است.
وی گفت: انجام موفق طرح غربالگری،بیماریابی فعال و انجام تست به صورت وسیع باعث شده شرایط ما به نسبت قبل تا حدودی قابل قبول باشد مرهون همکاری و حساسیت مردم،بینش و اراده آنان نسبت به این موضوع بوده که این امر بسیار ارزشمند بوده و صمیمانه‌ از مردم عزیز به خاطر این همت والا و تعامل ارزنده و موثر باید قدرشناسی کرد.

اینکه در بیماریابی، طرح غربالگری، انجام تست های بیشتر و پایین بودن آمار مبتلایان از استان های پیشرو هستیم باید از همکاری و حساسیت مردم، بینش و اراده آنان نسبت به این موضوع تقدیر و تشکر کرد. 
حسین کلانتری تاكيد كرد: برای دولت، ستاد ملی و استانی مديريت بيماری كرونا و مسئولین موضوع سلامت و تامین معیشت و مایحتاج زندگی مردم اولویت اساسی است و بقيه مسائل زيرمجموعه آن تعريف می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اقدامات به عمل آمده توسط آموزش و پرورش استان در خصوص طرح جدید آموزش فرزندان از طریق «سامانه شاد» تقدیر کرد و گفت: در شرایط خاص کنونی وزارت آموزش و پرورش برای آموزش دانش آموزان در مقاطع مختلف حرکتی سازنده را آغاز کرده است.
وی تاکید کرد: این سامانه که در استان هم فعال است با تاکید بر رفع مشکلات، به خوبی مورد توجه قرار گیرد و معلمان و دانش آموزان عزیر از این ظرفیت استفاده کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.