۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

 ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه مهریان دریاسوج تخریب می شوند. . . . به گزارش پیوارنیوز، با حضور اعضای ستاد بازگشایی حریم رودخانه‌ها در یاسوج، یک ساختمان از شش ساختمان غیر مجاز ساخته شده در حریم و بستر رودخانه مهریان تخریب شد. معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۵ هکتار از حریم […]

ارسال توسط :
پ
پ

 ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه مهریان دریاسوج تخریب می شوند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، با حضور اعضای ستاد بازگشایی حریم رودخانه‌ها در یاسوج، یک ساختمان از شش ساختمان غیر مجاز ساخته شده در حریم و بستر رودخانه مهریان تخریب شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۵ هکتار از حریم و بستر رودخانه مهریان در یاسوج توسط سودجویان تصرف شده است که با استناد به قانون همه این ساخت و ساز‌ها تخریب می‌شود.
 حسنی برخورد قانون با متصرفان را جدی توصیف کرد و افزود: کار تخریب ساختمان های تصرف شده بدون چشم پوشی انجام می‌شود.

مسعودی معاون دادستان استان هم گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم عزم خود را برای پیشگیری از تضییع حقوق عمومی جزم کرده است.

یاری جو رئیس اداره منابع آب بویراحمدهم گفت: تخریب سازه‌های بنا شده در حریم یا بستر رودخانه‌های این شهرستان در دستور کار ستاد بازگشایی حریم رودخانه‌ها قرار دارد و تاکنون تخریب و رفع تصرف اراضی از پل اول رودخانه بشار تا مناطق مختار، محمود آباد، سرآبتاوه و پریکدان انجام شده است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.