واکنش دبیر جبهه فرهنگی استان به اختلافات جریان های انقلابی استان/توصیه مهم هدایت خواه به گروه های سیاسی
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان های انقلاب از اختلاف هایی که سبب چند قطبی و نا امیدی در بین مردم می شود پرهیز کنند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  در خصوص برخی اختلافات در جبهه انقلاب گفت: جریان ها هر کدام تصمیم گیری و اعلام موضع خواهند کرد و به جریان ها توصیه داریم که در جهت مشارکت بالا تلاش و همچنین در انتخاب شخص اصلح گام بردارند.

ستارهدایت خواه با بیان اینکه جریان ها از تفرقه و تشت هایی که سبب چندقطبی در بین مردم  شده و ممکن است سبب نا امیدی شود پرهیز کنند، عنوان کرد: همه جریان های دلسوز انقلاب تلاش کنند هم در اصل مشارکت بالا و هم در هدایت مردم به سوی کاندید اصلح تلاش کنند.

وی در ادامه به وحدت و زمنیه های آن در بین جریان های انقلاب تاکید کرد و گفت: اتحاد بین جریان های انقلاب سبب اثر بخشی، کارایی و رسیدن به نقطه مطلوب می شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی در ادامه گفت: در همه جریان هایی که در کشور وجود دارد نماینده آنها در بین کاندیداهای ریاست جمهوری حضور دارد و اگر کسی کاندید مورد نظر وی در انتخابات حضور نداشته  و بیان کند که نباید در انتخابات شرکت کرد این امر توجیح عقلی، شرعی، اخلاقی و انسانی ندارد زیرا در درجه اول وظیفه داریم در سرنوشت خود دخالت کنیم و اگر در انتخابات شرکت نکنیم دیگران سرنوشت ما را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را آزاد خلق کرده است تا در سرنوشت خویش دخالت کند و یکی از زمینه های تحقق این موضوع حضور در انتخابات و رای دادن است، ادامه داد: از دیگر دلایل حضور در انتخابات جنبه دینی، الهی و تکلیف شرعی است، زیرا رهبر و ولی امر به همگان توصیه دو تاکید دارد در عرصه انتخابات حضور فعال داشته باشیم از طرفی در شرایطی که دشمنان به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند  در برابر انقلاب، اسلام، شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم و این حضور باید همراه با انتخاب شایسته باشد زیرا کتاب خدا قرآن فرموده است: امانت ها را باید به اهل آن سپرد و اگر کسی شایسته نباشد و به صرف تفکر جناحی یا قومی رای دهد خیانت در امانت کرده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.