استاندار: مجريان انتخابات ۱۴۰۰ در کهگيلويه و بويراحمد اصل بي طرفي را رعايت کنند
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: مجريان انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان اصل مهم بي طرفي را رعايت کنند و اين جزو مطالبه جدي مردم است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حسين کلانتري، استاندار کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: انتخابات پيش رو در کشور و اين استان بر مبناي اصول مهم امانتداري، بي ‌طرفي و قانون‌ گرايي و بر اساس شاخص‌ هاي تعريف‌ شده در تراز جمهوري اسلامي ايران برگزار مي ‌شود.

وي افزود: سلامت انتخابات پيش رو در کهگيلويه و بويراحمد جزو اصول خدشه‌ ناپذير تمامي مسوؤلان اجرايي استان و دست‌ اندرکاران برگزاري آن است و مهمترين موضوع براي تحقق چنين امر مهمي نيز عمل شفاف به قانون خواهد بود.

استاندار کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: موضوع مهم ديگري که در انتخابات پيش رو بايد در استان مورد توجه جدي قرار گيرد امنيت آن است.

کلانتري عنوان کرد: وظيفه مجريان انتخابات پيش رو در کهگيلويه و بويراحمد تأمين امنيت کامل آن در مراحل قبل، حين و پس از برگزاري است.

وي ابراز کرد: اين امر مهم با تلاش نيروهاي نظامي و انتظامي، همکاري اعضاي شوراي تأمين و مشارکت مردم کهگيلويه و بويراحمد محقق مي شود.

استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: مردم کهگيلويه و بويراحمد همچون ديگر قشرهاي ملت ايران و به کوري چشم دشمنان حضور حداکثري در انتخابات پيش رو خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.