میزهای خدمت تشریفاتی و کلیشه‌ای نباشند
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
فرماندار بویراحمد: فرماندار بویراحمد گفت: این میزهای خدمت را واقعی کنیم نه فقط تشریفاتی و کلیشه‌ای باشند، اگر میز خدمتی به نتیجه نمی‌رسد لزومی ندارد و باید این برنامه‌ها کاملاً عملیاتی باشد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهرام مهدوی مطلق اظهار کرد: انتظار می‌رود تمام ادارات با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش پیک ششم در این ایام از برپایی میز خدمت گرفته تا انجام هر چه بهتر و بیشتر امور برای مردم، فرصت برای خدمت را غنیمت شمرده و با برپایی میز خدمت دستاوردهای انقلاب را ساری و جاری کنند.

فرماندار بویراحمد اظهار داشت: این میزهای خدمت را واقعی کنیم نه فقط تشریفاتی و کلیشه‌ای باشند، اگر میز خدمتی به نتیجه نمی‌رسد لزومی ندارد و باید این برنامه‌ها کاملاً عملیاتی باشد و خروجی مفیدی ارائه دهند، وقتی به مردم می گوییم میزخدمت، باید واقعی و خروجی داشته باشد.

مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: تدوین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تاکید عملی بر عدالت ورزی در توزیع خدمات مخصوصا افتتاحیه پروژه ها حتما مکتوب، عملیاتی، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی شود زیرا درگیر یک جنگ شناختی در رابطه با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستیم.

فرماندار بویراحمد عنوان داشت: این جنگ شناختی در تمام ابعاد آن و در تمام ابعاد با اتکا به امپریالیسم خبری و رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی خصوصاً بر دو محور اساسی تمرکز دارد. اول کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب برای مردم در عرصه‌های داخلی، جهانی و منطقه‌ای؛ و دوم انقلاب زدایی از خود انقلاب اسلامی است.

مهدوی مطلق تاکید کرد: تمام راه‌های مقابله با انقلاب اسلامی را دشمنان طی کرده‌اند و در نهایت به همین جنگ شناختی رسیده‌اند تا شناخت ما مخصوصا نسل‌های جوان و نوجوان را نسبت به انقلاب دچار انحراف کنند، لذا این ایام الله دهه مبارک فجر فرصت خوبی است که این شب های ده گانه همواره در تاریخ اسلام سازی، جاری باشد و به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم.

وی با اشاره به قدرت منطقه ای ایران اسلامی در منطقه، اضافه کرد: انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در نظام جهانی تغییر داده و امروزه یکی از اضلاع جهانی در قدرت منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی و ایران ما است و تنها راه مبارزه با جنگ شناختی جهاد تبیین است و بنا به گفته رهبر انقلاب جهاد عظیم تبیین را باید انجام دهیم. حضرت آقا چند سال پیش نیز فرمودند و اخیراً نیز تاکید کردند لذا تبعیت نکردن از دشمن در جنگ روایت ها یکی از شاخص‌های مهم است که در جنگ روایت‌ها در این ایام باید مواظب آن باشیم.

وی گفت: یکی از مصادیق انقلاب زدایی این است که بگوئیم ما که خودمان انقلابی هستیم پس نیازی به گرامی داشت ایام دهه فجر و یا برنامه هایی مثل غبار روبی گلزار شهدا نیست.

این مسئول ادامه داد: یکی از شاخص‌ها و موارد انقلاب زدایی از انقلاب همین کار ساده تزیین ادارات است، هر چند که انقلاب زدایی از انقلاب خود یک پروژه است که شاید طی فرصتی به ابعاد آن بپردازیم، اما یک اثر این تزیین نکردن سر درب ادارات خودش به مثابه این است که ما برای انقلاب و دستاوردهای آن و شناساندن آن به مردم تلاش نمی کنیم، نباید بگوییم لزومی ندارد پرچم بزنیم و انقلابی بودن خودمان کافی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.