افتتاح جشنواره و نمایشگاه جهادگران علم و فناوری در یاسوج/تصویر
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۳۳
جشنواره و نمایشگاه جهادگران علم و فناوری با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استان در حسینیه ثارالله یاسوج افتتاح شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جشنواره جهادگران علم و فناوری در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج افتتاح شد.

سردار مصطفی مثنوی در این مراسم گفت: بعد از مدت‌ها وقفه این جشنواره با همکاری اقشار متخصص و دانشور سپاه و همکاری نهادها و ارگان‌ها برگزار شد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموعه سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه به دنبال کمک به دولت و تسهیل‌گری هستیم.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج به دنبال تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد و ایجاد پیوند میان صنعت و دانشگاه هستیم.

مثنوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور ۲۰ غرفه اقشار مختلف از تمامی قسمت‌ها و نواحی به مدت سه روز دایر شده و در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.

این مسئول بیان کرد: مراکز رشد سپاه با اولویت توجه و گره‌گشایی از واحدهای تولیدی و واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی و ستاد تسهیل فعال است و در کنار دیگر اقدامات سپاه مانند تنظیم بازار و بهره‌وری در حوزه تولید می‌تواند، باشد.

سرهنگ پاسدار رضا مهرابی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز و تا ۲۰ بهمن ماه امسال ادامه دارد و به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برپا شده است.

سرهنگ مهرابی بیان کرد: این نمایشگاه دارای ۲۰ غرفه بوده و برخی از شرکت کنندگان در آن شامل دانشگاه یاسوج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، اداره کل فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان، بسیج هنرمندان، بسیج دانش آموزی، بسیج جامعه کشاورزی، بسیج مهندسین صنعتی، شرکت آرایشی، بهداشتی سینره، شرکت فناوران طبیعت کیان، شرکت پوشش صنعت سپنتا و شرکت فنی، مهندسی آسمان سبز گیتی است.

وی عنوان کرد: علاوه بر این تعدادی از اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و تمامی نواحی مقاومت بسیج سپاه فتح استان نیز در نمایشگاه جهادگران علم و فناوری حضور دارند.

سرهنگ مهرابی ابراز داشت: دستاوردهای فنی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی شرکت کنندگان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: از عموم علاقمندان و به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می شود.

سرهنگ مهرابی اظهار داشت: در کنار این نمایشگاه نیز جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور نخبگان، اقشار مختلف بسیج، هیأت رئیسه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی به مدت یک روز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در اختتامیه این جشنواره که ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در یاسوج برگزار می شود از فناوران برتر، نواحی مقاومت بسیج برتر، غرفه‌های برتر و برخی نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.