نامه کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر یاسوج به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
از آنجا که در دنیای امروز تکیه کردن به منابع زیر زمینی برای درآمد زدایی به مشکلات عدیده ای در آینده دست پنجه نرم خواهیم کرد لازم است با توسعه دادن به زیرساخت های شهری آن هم شهری که می تواند بواسطه توریست پذیر بودن بهترین آینده را داشته باشد، با برنامه‌ریزی دقیق گام های موثری برداشته شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پبوارنیوز؛سیدحسین رازیان امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بعنوان یک نهاد معتبر و پرتلاش در هر صحنه سازندگی که ورود پیدا کرده حلال مشکلات بوده است.

سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

سلام علیکم

می پذیریم که امروز شرایط کشور سخت است و استکبار جهانی فشارهایی وارد کرده است و باید تلاش ما این باشد که امید را در کشور همچون دیگر صحنه های پرافتخار زنده نگه داریم.

از آنجایی که شهر یاسوج قدمتی بیش از چهل سال از زمان شهرنشینی آن می گذرد لازم است تلاش هایی در راستای شکل ظاهری یک شهربه خودگیرد.

امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بعنوان یک نهاد معتبر و پرتلاش در هر صحنه سازندگی که ورود پیدا کرده  وحلال مشکلات بوده است.

شهر یاسوج یکی از شهرهای مهم ایران اسلامی است که دارای آب و هوای بکر و چهار فصل است که سالانه شاهد حضور حداکثری مسافران و گردشگران زیادی به این خطه از ایران اسلامی هستیم اما روی سخنم با فرماندهان خستگی‌ناپذیر باز می کنم،که اگر امروز از هر کدام مسولان که مسوولیتی را برعهده دارند بپرسیم چه نمره ای به عملکرد شوراها می دهید خواهید گفت که آن چیزی که به عنوان خروجی می بینیم شاید خیلی مناسب و مطلوب نباشد، بنابراین بحران ترافیک این شهر خود گواه بر این ادعاست که این نشان دهنده آن است که یا از ظرفیت ها خوب استفاده نشده است و یا در جاهایی در حوزه عملکردی شوراها عقب گرد داشته ایم و نتوانسته اند عملکرد مناسبی ارائه کنند بخاطر عدم ارتباط با مسولان بالا دستی و مطالبه گرها می بایست دنبال می کردند آنچه که در حیطه اختیارات خود داشتند.

از آنجا که در دنیای امروز تکیه کردن به منابع زیر زمینی برای درآمد زدایی به مشکلات عدیده ای در آینده دست پنجه نرم خواهیم کرد لازم است با توسعه دادن به زیرساخت های شهری آن هم شهری که می تواند بواسطه توریست پذیر بودن بهترین آینده را داشته باشد، با برنامه‌ریزی دقیق گام های موثری برداشته شود.

طرح های خوبی را می توان در شهر یاسوج اجرا کرد که به دفعات دیده شده نظیر چنین طرح های بزرگی در سایر شهرها توسط این قرارگاه اجرا شده است.

شهر یاسوج به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقلیمی چهار فصل بودن

نمونه این عملکرد اشتباه همان پایه های پلی است که در شهر یاسوج سالهاست ساخته شده است و طرحش جهت استفاده نیمه تمام و به نتیجه نرسیده است.

در پایان از فرماندهان دلسوز قرار گاه خاتم عاجزانه درخواست دارم با ورود به حل مشکلات شهری شهر یاسوج از جمله حل بحران ترافیک با ساخت چندین زیر گذر و رو گذر تکمیل پروژه پل سوم بشار زیبا سازی حاشیه رودخانه بشار توسعه یا احیای فضای سبز در نواحی مختلف شهر یاسوج و تکمیل مجموعه های فرهنگی ورزشی امیدوارم که با مشارکت شما و مجموعه شهرداری شاهد حل اندک گوشه ای از مشکلات باشیم.

با احترام فراوان

سید حسین رازیان

بهمن ماه ۱۴۰۰

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.