گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ،صمت و اصناف در بازار
۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
با حضور مهدی رستمی یاسوجی قاضی تعزیرات ،گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان، بازرسان صنعت معدن و تجارت، بسیج اتاق اصناف با دستور دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اصناف مختلف در سطح استان انجام شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛، مهدی رستمی یاسوجی قاضی شعبه دوم تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت گو با خبرنگاران از گشت مشترک کنترل و رصد بازار و اصناف مختلف در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۹ اسفند لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

قاضی رستمی یاسوجی افزود: این گشت مشترک که در قالب رصد و کنترل بازار است با برنامه ریزی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری بازرسان صنعت معدن و تجارت استان،بسیج اتاف اصناف و با دستور دادستان محترم و مدعی العموم مرکز استان جناب آقای ملک حسینی و تفویض اختیار ایشان به تعزیرات حکومتی در خصوص برخورد قانونی و مجازات و پلمپ صنوفی که مرتکب هر نوع تخلفی شده باشند از ۲۹ اسفند در ۲ شیفت صبح و عصر تا پایان فروردین ادامه دارد.

قاضی رستمی خاطر نشان کردند: در این ایام، نظارت بر بازار قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی از خواسته‌های مهم مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد، به همین منظور دستگاه‌های نظارتی استان، آماده باش شده و اکیپ‌های ویژه بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و تخلف واحد‌های صنفی می‌توانند به سامانه ۱۳۵ گزارش دهند، افزود: همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به این شکایات رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.