۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۸
در پی حوادث اخیر امنیتی برای یکی از فعالین رسانه و سایبری استان جمعی از خانواده شهدا نسبت به اهتمام جدی مسئولین قضایی و امنیتی برای شناسایی عوامل این حوادث بیانیه صادر نمودند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این بیانیه آمده است: مطالبه امروز مردم مقابله با زورگیری است چرا که زورگیری با سلاح باعث احساس ترس و وحشت در مردم شده که آن‌ها خواهان مقابله با این افراد هستند تا بتوانند به احساس آرامش و امنیت برسند. در این راستا نیروی انتظامی و قوه‌قضاییه می‌توانند با دستگیری زورگیران و برخورد و مقابله با آن‌ها این احساس آرامش را در میان مردم حاکم کند.طبق اتفاقاتی که چهارشنبه شب گذشته برای فعال رسانه‌ای دکتر حاج سیدرضا خاضع رخ داد جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سادات امام زاده یحیی (ع) ضمن محکوم کردن این عمل ناشایست از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی درخواست دارند به زودی شاهد شناسایی و مجازات این افراد ارازل اوباش باشند. ان شاء الله

لازم به ذکر است در طی روزهای اخیر حوادث امنیتی پیچیده‌ای برای سید رضا خاضع از فعالین سایبری و نخبگان فناوری جبهه انقلاب و از منسوبین خانواده ایثارگران از جمله تیراندازی به خودروی شخصی و سرقت منزل مسکونی و وسایل الکترونیکی ایشان پیش آمده که نگرانی‌های جدی را برای عموم مردم، خانواده های ایثارگران و علاقمندان به انقلاب ایجاد نموده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.