راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران تا پایان خردادماه
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید امروز به گچساران تاکید کرد؛ بیمارستان نرگسی گچساران تا پایان خرداد ماه راه اندازی می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر محمد غلام نژاد به همراه اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان‌های بی بی حکیمه(س)، شهید رجایی و نرگسی گچساران بازدید و مشکلات و مسائل این بیمارستان‌ها را برسی کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سپس دستور داد جلسه هیئت رئیسه در گچساران تشکیل و مشکلات درمانی این شهرستان بررسی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه بیمارستان نرگسی باید تا پایان ماه خرداد راه‌اندازی شود اظهار کرد: با راه اندازی بیمارستان نرگسی، کماکان عملکرد بیمارستان شهید رجایی به قوت خود باقی است و تعداد تخت در گچساران کم نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما در ابتدا بخش‌های اولیه از جمله اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و بخش‌هایی که فوریت بیشتری دارند را برای بیمارستان نرگسی راه اندازی و فعال نموده، پزشکان عمومی و داخلی خود را مستقر و سپس برحسب نیازشهرستان سایر بخش‌های تخصصی را نیز فعال خواهیم نمود.

دکتر محمد غلام نژاد ابراز داشت: در شهرستان گچساران تعداد تخت ها به نسبت جمعیت وضعیت خوبی دارد و خوشبختانه به سبب وجود بیمارستان های شرکت نفت، بی بی حکیمه، شهید رجایی و نرگسی با کمبود تخت مواجه نیستیم که این خود می‌تواند زمینه ساز فضا‌های آموزشی در آینده باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.