پزشکان، موتور محرک بیمارستان‌ها هستند
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: پزشکان مهمترین موتور محرکه بیمارستان‌ها و بازوی سلامتی مردم هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛بهنام نیازی گفت: بهترین نیروهای درمانی اعم از پزشکان متخصص و عمومی، پرسنل مجرب و متعهد در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خدمات شایانی را به مردم شریف استان ارائه داد و امروز ترانسفر پرسنل این بیمارستان خود جویای مجرب و متعهد و متخصص بوده آنان است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی گفت: امروز پزشکان حاذق و‌زبردست این بیمارستان و با پرسنل مجرب که در سیستم درمانی هستند با تعامل همفکری و همدلی و با علم داشتن و تخصص اعمال جراحی را که تاکنون در استان انجام نشده بود را انجام دادند و این نوید بخش روزهای خوب در خصوص اعمال جراحی حیاتی و مهم در استان خواهند بود که بدست این عزیزان انجام خواهد شد.

نیازی با اشاره به اینکه تقویت بخشهای جراحی و افزایش میزان فعالیت در این بخش ها ضروری است، تاکید کرد: با همکاری معاونت درمان دانشگاه انشالله در آینده نزدیک شاهد بهبود خدمات رسانی مطلوب به مراجعین در بیمارستان شهید بهشتی خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: در راستای بهبود ارایه خدمات به بیماران به زودی تعدادی از تخت ها به vip تبدیل می‌شود زیرا اعتقاد داریم که بیماران وقتی ببیند همه امکانات در بیمارستان موجود است می‌توانند بهترین و سریعترین خدمت را دریافت کنند و سعی داریم این موضوع را در سیستم عملیاتی کنیم.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک پزشکان متخصص جراحی در فیلد، های مختلف، نیز در بیمارستان حضور خواهند یافت‌و جذب این متخصصان، با هدف تکمیل جهت ارائه خدمات با کیفیت ۲۴ساعته به بیماران، خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.