برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه رییس جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در این مراسم از زحمات و تلاش های دکتر نیازی تقدیر و دکتر وفاپور به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد.

دکتر شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم گفت: قریب شش ماه در حوزه درمان در خدمت عزیزان هستم که یکی از معاونت های فوری و اورژانسی در سطح دانشگاه است و این را می طلبد کسی که در راس امور درمان مردم قرار می گیرد ضمن خدمت به مردم ،حرمت همکاران خود را نیز حفظ کند.

وی افزود:خدا نکنند که حب و بغض سیاسی و حاشیه های جغرافیایی باعث شود تا در مسیر اصلی خود منحرف شویم.

وی ادامه داد: انتظار من از وفاپور این است که در عزل و نصب های خود بدنبال خدمت رسانی درست و صحیح به مردم باشد.از یک فرد انقلابی انتظار این است که زمان خدمتگزاری به مردم را باید به درستی مدیرت کرد، چرا جایگاه ریاست بیمارستان جایگاه بسیار حساسی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد:در استان مسیرهای را می رویم که امیدواریم تا سال های سال این راه ها هم ادامه داشته باشد.چالشی که با آن رو به رو خواهید بود حضور فوری پزشک های متخصص بر روی بیمار است و در حال ایجاد سامانه ای هستیم که ظرف ۲۴ ساعت بر بالین بیمار می رود و اگر آن پزشک در زمان مقرر بالای سر بیمار حاضر نشود چراغ قرمرز برای وی روشن خواهد شد.

دکتر شهادمت ادامه داد:نکته ای در مورد بیمارستان شهید بهشتی این است که اولین بیمارستان استان و قدیمی ترین بیمارستان استان است و انتظار مردم بسیار زیاد است و با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد حجم مراجعه آن هم زیاد است.

وی در ادامه هم افزود:در بحث شفافیت مالی در خصوص پزشکان و کادر درمان شفاف سازی خواهد شد و پرداخت کاران به کادر درمان پرداخت خواهد شد و اما نیز بحث درآمدزایی بیمارستان را باید در پیشانی کار خود قرار دهید .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد:ضمن اینکه از این به بعد مثل گذشته از جایگاه رئیس بیمارستان شهید بهشتی حمایت خواهیم کرد.

دکتر نیازی، رئیس سابق بیمارستان شهید بهشتی در این مراسم هم بیان کرد:امروز روز تودیع بنده است و این تودیع می توان برهه ای از زندگی هر شخصی باشد .انسان یک روز بزرگ می شود و دیگر امکان بازگشت نیز وجود ندارد، اگر ما در همه امور خدا را شاهد اعمال خود ببینیم باعث می شود که به هر قیمتی زندگی نکنیم.

رئیس اسبق بیمارستان شهید بهشتی گفت: تمام تلاش های که در بیمارستان شهید بهشتی انجام شده است کاملا مشخص است و امیداورم نسبت به قبل، لطفی که نسبت به بنده در گذشته داشتند ادامه داشته باشد .

وی بیان کرد: در این جلسه نکاتی را به عنوان عملکرد خود می گویم که وقتی بنده وارد بیمارستان شهید بهشتی شدم بدهکاری بیمارستان بیش از ۷۰ میلیارد بود که الان به زیر ۵۰ میلیارد نیز رسیده است.

دکتر وفاپور، رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هم بیان کرد: انشاءالله به یاری خداوند و همکاری کادر زحمتکش بیمارستان شهید بهشتی بتوانیم بیش از پیش آماده خدمات رسانی به هم وطنان خویش باشیم.

وی گفت: بیمارستان شهید بهشتی اولین بیمارستان استان بوده و قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد که با توجه به قدمت این بیمارستان پر رونق ترین بیمارستان استان بوده است و با توجه به شرایط که ویروس کرونا برای ما به وجود آورد باعث شد تا این بیمارستان به بخش کرونایی ها تبدیل شود.

دکتر وفاپور اظهارکرد: امیدواریم بخش های جراحی بیمارستان را دوباره فعال کنیم و بتوانیم حداکثر استفاده را از این بیمارستان ببریم،این بیمارستان یک بیمارستان آموزشی درمانی است که با توجه به این موضوع کسانی که در این بیمارستان آموزش داده می شوند در آینده بخشی از کادر درمان را ایفا می کنند.

وی افزود:مطالبات همکاران حتما پیگیری خواهد شد و سعی می کنیم به یاری خداوند مطالبات همکاران پیگیری و تا حد امکان پرداخت شود.اما بحث دیگری که وجود دراد بحث بهبود فضای داخلی بیمارستان است و با توجه به قدمتی که بیمارستان دارد دیگرآن جذابیت گذشته را ندارد و امیداوریم بتوانیم تغییراتی در فضای بیمارستان ایجاد کنیم تا برای کادر بیمارستان و بیماران فضای بهتری شود.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر نیازی تقدیر و تشکر و خانم وفاپور به عنوان رئیس جدید بیمارستان منصوب شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.