دیدار مسئولین دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج + تصاویر
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
درپنجمین روز از هفته دامپزشکی ؛ صبح امروز 18 مهرماه 1402 ، مدیرکل ، معاونین و پرسنا دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با آیت اله حسینی دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در پنجمین روز از هفته دامپزشکی، مسئولین و کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر سید مختار رجائی فر ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ، ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی و یک قرن خدمت صادقانه سازمان دامپزشکی کشور به بهره برداران و همه آحاد جامعه ، از حمایت های بی دریغ آیت اله حسینی با مجموعه خدوم دامپزشکی تقدیر و تشکر کرد و گفت : از رهنمودهای حضرتعالی در خطبه های نماز جمعه روز ۱۴ مهرماه در خصوص فعالیت ها و ماموریت های دامپزشکی که بخوبی توسط حضرتعالی تبیین گردید ، تقدیر و تشکر می نمائیم.

وی در ادامه به تاریخچه تشکیل دامپزشکی کشور و علت نامگذاری ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی پرداخت و در ادامه مختصری از فعالیت های سلامت محور دامپزشکی و اقدامات اداره کل دامپزشکی استان در حوزه های مختلف بهداشتی ، اقتصادی ، امنیت غذایی و … پرداخت.

مدیرکل دامپزشکی استان به اهمیت و ضرورت خدمات دامپزشکی در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های دامی کشور و همچنین ایجاد امنیت غذایی نیز اشاره کرد و گفت : به حمداله علی رغم همه مشکلات فرا رو توانسیتیم در دولت سیزدهم حجم عملیات واکسیناسیون دام های سبک و سنگین استان را به میزان ۶ برابر افزایش دهیم که انجام این حجم از عملیات ، به روحیه جهادی همکاران و تعهد آنان به مقوله حفظ و صیانت از سرمایه های دامی بر میگردد که همین جا و در حضور حضرتعالی از یکایک این عزیزان تقدیر می نمایم.

آیت اله حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج ضمن تبریک هفته دامپزشکی و همچنین پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیسمی به آیات و روایاتی از غذای حلال و همچنین در اختیار بودن همه امکانات عالم خلقت از جمله چهارپایان و حلال گوشتان برای انسان ها پرداخت و گفت : وظیفه شما مهم و الهی است که در این مسیر تلاش و کوشش می نمائید.

وی به مستحب بودن شغل دامداری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: استان ما از گذشته تا امروز زندگی آنها بر پایه دامداری بوده است و هم اکنون هم در بیشتر نقاط استان ما مردم هنوز نیز به این شغل مشغول هستند که مسئولیت شما عزیزان را در حفظ و حراست از سرمایه مردم دوچندان می کند.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت جان همه انسان ها بعنوان یک مقوله اساسی پرداخت و گفت : جان انسانها ذی قیمت است و با هیچ چیز قابل جبران نیست و لیکن در بحث امنیت غذایی جوامع بشری هم این موضوع هم قابل بحث است و شما در همین زمینه باید مراقبت نمائید و امنیت غذایی مردم را با نظارت های بهداشتی خود تامین نمائید.

در پایان این دیدار ، کد حلال تعداد یک واحد کشتارگاه صنعتی دام یاسوج و ۳ واحد کشتارگاه صنعتی دنامرغ ، سپید مرغ و مرغ نسیم به مدیران آنان اعطا گردید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.