دیدارسرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به منظور ارائه وضعیت بیمارستان و مرتفع نمودن مشکلات این مرکز با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونین ایشان در تهران دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این نشست دکتر یونس حاتمی پور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت بیمارستان در راستای تامین منابع و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و رفع کمبودها و نقایص این مرکز آموزشی و درمانی با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونین ایشان دیدار کرد.

دکتریونس حاتمی پور طی این جلسه حمایتها و مساعدتهای وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونین ایشان را مایه امید و دلگرمی دانست وافزود: این بیمارستان جهت راه اندازی مجدد بخش جراحی قلب ، به فوق تخصص جراحی قلب و بیهوشی نیاز دارد.

دکتر حاتمی پور در ادامه: تکمیل بخش سوختگی، تامین منابع و تجهیزات مورد نیاز، رفع کمبودها و اصلاح نقایص زیر ساختی، فنی و تاسیساتی بیمارستان را خواستار شد.

سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اظهار امیدواری کرد که با تلاش ها و پیگیری های مستمر گام های مؤثری شود و با مساعدت مجموعه وزارت بهداشت روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز بیش از پیش ارتقاء یافته و خدمات درمانی لازم به همشهریان به نحو مطلوب وشایسته ارائه گردد.

درپایان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونین ایشان نسبت به تامین درخواست ها و رفع مشکلات موجود و تهیه منابع و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج قول مساعد و همکاری داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.