تخصیص ۴۴ پزشک متخصص به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / ارائه خدمت ۳۵۰ متخصص و فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 44 پزشک متخصص وارد استان شده اند که در بین بیمارستانهای استان تقسیم و خدمات تخصصی خود را در شهرستان ها آغاز خواهند کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر سعید جاودان سیرت در نشست تخصیص پزشکان افزود: اگر به آمار مراجعین هم استانی به سایر استان ها نگاهی بیاندازیم نیاز ضروری و اساسی به حضور متخصص و فوق تخصص احساس می شود.

وی اذعان داشت: نیاز ما به متخصصین به خصوص در رشته های مختلف زنان، حراجی، چشم پزشکی و بیهوشی محرز است لذا حضور شما متخصصین عزیز به استان را گرامی و از انتخاب این استان، صمیمانه قدردانی می کنیم.

دکتر جاودان سیرت تصریح کرد: از جمله استان هایی هستم که علیرغم پتانسیل های بسیار، در حوزه بهداشت و درمان نیازمند کار و انرژی بیشتری هستیم.

وی ابراز داشت: عمدتا متخصصین باید در بیمارستان ها مستقر باشند که این پزشکان در شهرستان های بویراحمد، گچساران، باشت و دهدشت مستقر و برای شهرستان بهمئی نیز تعدادی متخصص در نظر گرفته شده است.

دکتر جاودان سیرت یادآور شد: سایر شهرستان هایی مانند چرام و لنده که فاقد بیمارستان هستند نیز به صورت چند روز در هفته پزشک در مراکز درمانی آنها مستقر و خدمات تخصصی را به مردم ارائه می نمایند.

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۵۰ متخصص و فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد به مردم ارائه خدمت می کنند که در سالجاری نیز ۴۴ متخصص به مجموع متخصیین استان افزوده شده است و نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته ایم.

دکتر محمود شهامت با بیان اینکه در سالجاری در همه رشته ها متخصص پذیرش شده است، افزود: امسال در یک ابتکار به پزشکانی که مایل به حضور در شهرستان های محروم تر باشند امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ماندگاری و مقیمی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد نرخ بالایی دارد، تاکید کرد: برای متخصصینی که مایل به راه اندازی مطب در شهرستان های محرومی چون بهمئی و باشت باشند نیز مجوز صادر خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه نیز در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو و  ۲۱۹ عضو هیئت علمی دارای ۱۷ استاد تمام، ۳۷ دانشیار است.

سجاد قادری افزود: امید است این مجموعه آموزشی با توجه به امکانات، زیر ساخت ها و بیمارستان های آموزشی و  درمانی که دارد با حضور شما عزیزان ارتقاء یابد.

به گزارش پبوارنیوز؛نشست تخصیص پزشکان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و جمعی از مدیران برگزار شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.