تسلیت به زاگرس نشینان/  وصدایی که برای همیشه خاموش شد
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
استاد غلامرضا طوسی معروف به میرزا درجی ، مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد و با دغدغه جانانه برای همه ابعاد اثر موسیقی که هر یک نقشی هماهنگ و همساز در اثر دارد، شخصیت هنری متمایزی یافت. استاد درجی خواننده توانمند و برجسته ایران است که با شناخت دقیق و عمیق از شعر، آواز و تصنیف می خواند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام تسلیت سید علی جلالفرد به شرح زیر می باشد؛

استاد درجی آثار و تصنیف های ماندگاری را برای موسیقی ایران به یادگار گذاشت و با آثارش و همراهی و همدلی با هنرمندان شاخص موسیقی در دهه های گذشته در تاریخ موسیقی و هنر این سرزمین را نقشی خوش زده است.

«درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد میرزای درجی خواننده لر تبار از دیار سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت‌کننده است. مرحوم درجی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پرتلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها و در کوه های زاگرس و در بین بلوط های زاگرس خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.»

سید علی جلالفرد (زاگرس نشین )

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.