افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد/ درخشان: سیاست جشنواره فجر‌امید و آگاهی است / معاون سیاسی استاندار: فرهنگ و ارشاد در دو سال اخیر تحول اساسی داشت
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، معاون فرهنگی_ هنری سپاه فتح در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.  
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیرکل کتابخانه‌های استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، معاون فرهنگی_ هنری سپاه فتح ،هنرمندان واصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین آفتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرتمند حوزه فرهنگ جشنواره فیلم فجر است این جشنواره بین‌المللی است و هفتاد کشور دنیا در این جشنواره مشارکت دارند.

امین درخشان _مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر نشان دهنده سطح بالای بلوغ فکری و‌اندیشه سینمای ایران است که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یکی از مباحث مهم این جشنواره بحث‌امید و آگاهی است که در تولید و محتوای فیلم‌های این جشنواره به وضوح قابل مشاهده است و جامعه به آن نیازمند است.

وی اضافه کرد: تولیدات جشنواره که از جهت ژانر، سبک و محتوا در حوزه دفاع مقدس، فیلم‌های کمدی، فیلم‌های انقلابی باید در جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در سینما‌های کشور ۲۲ فیلم اکران می‌شود، اظهار داشت: ۱۷ فیلم از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ما اکران خواهد شد. این فیلم‌ها از هفدهم تا بیست و سوم بهمن‌ماه در چهار نوبت اکران خواهد شد.

درخشان در پایان با تأکید بستری را به وجود آوردیم تا مردم اولین بار فیلم‌های جشنواره فجر را در سینما هنر یاسوج مشاهده کنند، گفت: در آینده نیز فیلم‌ها در سینمای شهرستان‌ها اکران خواهند شد.

سیدجواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی امنیتی استانداری استان گفت: نام‌گذاری‌امید و آگاهی در جشنواره‌ی فیلم فجر همسو با کار ما در انتخابات است. دشمن به انتخابات بسیار اهمیت می‌دهد و تمام تلاش خود را برای ناامیدی مردم و تشویق به رای ندادن می‌کند. ما وظیفه داریم شور و اشتیاق انتخابات را در میان مردم زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه در چهل و پنجمین طلیعه پیروزی جمهوری اسلامی هستیم، عنوان کرد: باید همه‌ی سازمان‌ها و ادرات این ایام را گرامی داشته و سعی در اجرای برنامه‌های متنوع در سراسر استان داشته باشیم.

 

وی در پایان گفت: شاهد تحول اساسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت‌امین درخشان بودیم و برنامه‌های بسیار متنوع برای افزایش و ارتقاء فرهنگ استان برگزار می‌شود.

 

درپایان این مراسم از نمایشگاه هنرهای تجسمی باعنوان تجسم هنر بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.