انتخابات، تجلی اراده مردم و مظهر مردم سالاری دینی است
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با صدور بیانیه ای ، از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام حجت الاسلام حمزه پیش قدم به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، تجلی اراده مردم و مظهر مردم سالاری دینی است. این رخداد مهم، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام و گامی بلند در جهت پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان خواهد بود.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد. افزایش قدرت ملی، گسترش باور توانستن، امید به آینده ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز مهمترین دستاورد این حضور است

مشارکت حداکثری و آگاهانه پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی علاوه بر نقش کلیدی در حل مشکلات کشور، سبب پیشرفت و حرکت بیش از پیش به سوی آرمان ها و اهداف کلان نظام اسلامی است. مشارکت بیشتر و قوی تر درانتخابات یعنی؛ اظهار قدرت بیشتر به دشمنان آشکار و پنهان ایران اسلامی.

به توفیق الهی حضور پر شور مردم به عنوان یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی در پای صندوق های رأی در جهت انتخاب نماینده مسئولیت پذیر، برخوردار از روحیه انقلابی، جهادی و مردمی برای مجلسی کار آمد، متعهد و متخصص و تاثیرگذار برای حل مشکلات، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران قوی و تمدن ساز را قدرتمند تر از گذشته پشتیبانی و مورد حمایت قرار خواهد داد.

مجلس شورای اسلامی نماد اثر گذاری مردم و اراده عمومی جامعه می باشد. طبیعی است که یک مجلس قوی برخواسته از یک مشارکت حداکثری به شکل گیری ایران قوی کمک می نماید.

پر واضح است که انتخاب اصلح، رمز عبور از چالش ها و گامی اساسی در جهت حل مشکلات کشور است.

انتخابات با توجه به دستور شرع و حکم عقل به عنوان یک معروف بزرگی است که همگان برای هر چه بهتر برگزار کردن آن باید تلاش کنند و دستور به انجام این معروف بدهند.

از این رو از همه آحاد جامعه تقاضا می شود با مطالعه دقیق برنامه ها و سوابق نامزدها فردی اصلح متعهد، متخصص و کارآمد را انتخاب نماید تا با اتکا به توان داخلی و ظرفیت های عظیم کشور شاهد پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی عزیز باشیم.

من الله توفیق

حمزه پیش قدم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.