طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۳۷ بقعه متبرکه کهگیلویه وبویراحمد
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه بویراحمد از اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۳۷ بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت الاسلام نصیر الاسلامی در نشست خبری به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: در بقاع متبرکه شاخص استان نیز برنامه تحویل سال نو برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۲٠ مبلغ به بقاع متبرکه استان در ماه رمضان اضافه کرد: حدود ۳۰۰ نفر در اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین از اجرای برنامه خیمه گاه معرفت خبر داد و گفت: ۳۳ برنامه خیمه گاه معرفت در ۱۲ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگی در سطوح مختلف، عنوان داشت: در سازمان اوقاف برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرایی می‌شود.

وی طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی، شمیم خدمت و بصیرت عاشورایی را از محور برنامه‌های هدفگذاری شده دانست.

نصیر الاسلامی به اجرای طرح «شمیم خدمت» اشاره کرد و بیان داشت: این طرح ظرفیت پوشش حمایتی و توانمند سازی جامعه هدف با تکیه بر اشتغال زایی را خواهد داشت.

نصیر الاسلامی با بیان اینکه ترویج انس با قرآن در جامعه ضروری است، اظهار کرد: محافل قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی افزود: در سال جاری افزایش موقوفات را داشتیم که از این موقوفات یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های موردی به افراد نیازمند بوده است.

وی همچنین به طرح‌های عمرانی در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در بیش از ۵۰ بقعه متبرکه استان طرح‌های عمرانی مانند محوطه سازی، کاشی کاری و احداث سرویس بهداشتی در حال اجرا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی اوقاف بیان داشت: با کمک بخش خصوصی طرح آبیاری هوشمند مزرعه کشاورزی ۷۰ هکتاری استان در منطقه مختار اجرا شد.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی با اشاره به روند کند اجرای طرح خلیج فارس در مرکز یاسوج افزود: علت تاخیر در طرح خلیج فارس در میدان هفت تیر به این دلیل است که این طرح هیچ اعتبار دولتی ندارد و همه اعتبار آن از محل موقوفات است.

وی اضافه کرد: این طرح که ۶ طبقه طراحی شده، با پیش بینی‌های انجام شده تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.