تلاش های مستمر تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت
۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت، روز پرکاری را در شهرستان گچساران سپری کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛در جریان جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌های گچساران و باشت ((سید احسان عسکری)) معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به این موضوع که مسافرت مبنایی برای گرانفروشی نیست، اشاره کرد و گفت: یک ریال بیش از قیمت مصوب روی کالا قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: بازدیدهای انجام گرفته در این ایام همراه با دقت، ظرافت و کیفیت باشد.

تیم بازرسی همین که در بازار حاضر شود و بدانند کسانی هستند که دارند رصد می‌کنند، به صورت اتوماتیک اثر می‌گذارد.

((سید امیر تیمور موسویان)) مدیرکل صمت استان نیز در این جلسه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک آغاز سال جدید اظهار داشت: طبق نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان (جهش تولید با مشارکت مردم)، رسالت و وظیفه ما بیش از پیش است.

انتهای پیام/

ان شاءالله که همه ما و در کنار همدیگر بتوانیم در تداوم رسالتی که از برنامه‌های پنجم و ششم توسعه داشتیم و با عملیاتی شدن برنامه توسعه هفتم در سال ۱۴۰۳ ، وظایف مرتبط با موضوعات رفع انحصارات اقتصادی، کاهش نورخ تورم و حفظ قدرت خرید مردم، به نحو مطلوبی انجام داده و گام های اساسی تری برداریم.

مدیرکل صمت استان به موضوع استقرار دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان‌های بویراحمد و گچساران اشاره کرد و افزود ؛ قریب به ۳۰۰ غرفه در این دو نمایشگاه فعالیت داشتند و علاوه بر آن ۱۷۴ مرکز فروش فوق العاده نیز در سطح شهرستان‌ها دایر شد و در کنار کمک به تنظیم بازار، از ۱۶ اسفند ماه طرح نظارتی و بازرسی از بازار با همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه نیز آغاز گردید.

 

در جریان حضور تیم اقتصادی استان در شهرستان گچساران، از ۷۳ واحد صنفی بازار شهرستان بازرسی شد که برای ۳۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل گردید و در پایان از کشتار گاه‌ صنعتی مرغ نسیم شهرستان گچساران نیز بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.